SteveSW
XPdite Sponsor
ja dat zijn Australische toestanden: solliciteren bij Coles en bezoek aan Skin Clinic.Nou, wellicht binnenkort ook solliciteren bij de Coles? Zoals bij zovelen staat mijn contract op losse schroeven. Contract tot en met Q3 werd van de week al Q2 en nu dus wellicht Q1? Dat is het leven van een contractor, het risico is er altijd en ondanks dat ik natuurlijk wat bijdraag aan de toko ben ik ook niet onmisbaar. We gaan het in de komende week ontdekken!
Iets anders medisch dan de huidige toestand, en meer typisch Australisch; Ben van de week voor het eerst bij zo'n skin cancer clinic lang geweest.
Het eerste is voorlopig nog net niet aan de hand al is plots terugschroeven naar 2 dagen per week (en wetende dat zelfs dat nu uit de zakken van de baas komt ipv uit inkomsten) een veeg voorteken. En vermits er hier geen Kruidvat is (mijn uiterste vangnet tijdens de bankencrisis in NL) is Coles blijkbaar bij iedereen het eerste toevluchtsoord (of is dat om in deze tijden als eerste bij het wc papier te raken?)
Het tweede was hier wel op het randje blijkbaar. Omdat het hier inderdaad redelijk gebruikelijk is (en ik toch wel aardig wat moedervlekken heb en vooral mijn vrouw de dokter/psychiater wel iets 'verdacht' zag) ging ik ook eens langs. Een week later werd er een paar cm2 uit mijn rug gesneden....Als je dan daarna even in de wachtkamer moet blijven wachten en je gaat Googlen op melanoom... Het was wel een hele geruststelling om te horen dat het leven in Australië er niet meteen voor iets tussen zat en het ook in NL zou gebeurd zijn.
leuke youtube inderdaad (en lekker typisch nederland engels )