Merry-go-round to & in OZ

En daar zitten we weer, Schiphol Airport. Na bijna 3 weken NL weer terug naar huis! (Werk trip, geen vakantie ;) )

Zaken die opvielen:
1. Grijs
2. Vol
3. Grijs
4. Nat
5. Iedereen loopt en rijdt aan de verkeerde kant. Hoe vaak ik niet bijna tegen mensen op gebotst ben...(lopend voornamelijk, minder met de auto gelukkig)
5. Koud
6. Grijs
7. Vol
8. Al(!) je vrienden wonen binnen een uur rijden. Dat is in OZ wel anders ;)
9. Dat je na 3 weken al minder ziet dat het grijs, nat, koud en vol is.
10. Maar dat het eigenlijk nog steeds grijs, nat, koud en vol is. En dat toch iets met je doet... (ik noemde Nederland ook wel Mordor de eerste week)

Nu op naar huis!!!
 
LOL! Hier woensdag regen en 18 graden. Ik was zo koud toen ik thuis kwam van het werk dat ik de kachel heb aangedaan... maar inderdaad hebben we hier meer licht, meer zon, meer graden celsius, meer ruimte en meer kilometers! Kom maar lekker terug, fijne vlucht!!
 
Ooooo, is het je opgevallen? Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik ben die winter wel beu inmiddels.
Safe trip home!
 
Herkenbaar! Ik ben in December/januari voor 6 weken naar Nederland geweest en ervoer het net zo. Heb in die vrijwel geen zon gezien. Terug in Adelaide was het zon en liep het kwik op naar de 38C. Dus: "Yay zon! Yay, schaduw!" :D Maar wat had ik die zon gemist!
 
@FritsC; daar leek het wel op. Stapsgewijze overgang.

Gisteren was het in CBR ook ongewoon bewolkt en regenachtig, ondanks dat wel ‘s avonds een rondje over de heuvel gelopen en alle(?) Kangaroos weer gedag gezegd :)

Vandaag weer strakblauw gelukkig!
 
@Thijsvr Het is wellicht knus als je in goed geïsoleerd innercity townhouse woont. Het is minder als je in een ‘glazen huis’ (enkel) in Canberra woont :p
 
@Thijsvr Het is wellicht knus als je in goed geïsoleerd innercity townhouse woont. Het is minder als je in een ‘glazen huis’ (enkel) in Canberra woont :p

Ik wilde daar origineel een grap over maken, maar dacht niet te flauw te zijn ;) Ja, het helpt als de koude wind niet door je huis heen blaast, haha.
 
En maar weer even een (mini) blik op OZ life, dankzij onze vrienden van AusPost/StarTrack...

Estimated arrival: 11 April.
In transit: 13 April...

Wat klopt er niet aan dit plaatje...
Powering E-commerce is de slogan... maar zelf werken ze nog niet eens met een telraam volgens mij... (sorry @Thijsvr, niet persoonlijk bedoelt)

Screenshot%202018-04-13%2010.59.27.png
 
En maar weer even een (mini) blik op OZ life, dankzij onze vrienden van AusPost/StarTrack...

Estimated arrival: 11 April.
In transit: 13 April...

Wat klopt er niet aan dit plaatje...
Powering E-commerce is de slogan... maar zelf werken ze nog niet eens met een telraam volgens mij... (sorry @Thijsvr, niet persoonlijk bedoelt)

Screenshot%202018-04-13%2010.59.27.png

Hi Afterbang, I'm really sorry to hear that your parcel hasn't been delivered as expected. Please PM us your tracking # and delivery address so we can look into it. - Thijs

;)
 
Back
Top