Korte update?
Druk bezig, je vraagt je af hoe ik dat deed toen ik nog werkte
Bezig met de caravan, alles er uitgesloopt, alleen het frame en de buitenste 'schil' is nog over. Fly over roof er op gemaakt en nieuwe vloer ligt er nu in. Waarom dan een caravan als je hem bijna helemaal sloopt? Makkelijk om indien ooit nodig te verplaatsen, en makkelijker aan Council uit te leggen (mobiel mag, fixed niet)
Nu even pauze want:
- Voorbereidingen Cape York trip. Een paar vrienden hadden een Cape York trip gepland voor deze winter, en nu ik tijd in 'overvloed' heb leek het me leuk om mee te gaan. Dus wat kleine klusjes en (preventief) onderhoud aan de Defender om deze al weer '20 jaar oude auto' (
@Wilsil ) een paar duizend kilometer door veel asfalt, maar ook stof, zand, modder, rivieren en vooral veel corrugation te jagen. Ben benieuwd. Wat me op viel, op de kaart kijkend, is dat QLD best groot is... Bijna 1600km van hier naar Cairns. Dan nog een keer ruim 1000 naar het puntje.
- Daarnaast ook tussen de bedrijven door bezig met de Unimog, deze langzaam verkoop-klaar aan het maken. Dan kan die als ik terug ben op marktplaats.
Ik vermaak me wel; hoop na de Cape trip dan weer wat meer tijd te hebben voor 'de tuin'. Kijk daar naar uit!
Miss Bang gaat lekker op werk en is wat dingen aan het creëren voor de toko en zichzelf. De sky is the limit
Oh ja, en Citizenship aan het regelen voor haar #Huisman #Secretaris