Ministerial Direction 23 september 2009

Goed nieuws voor jullie zeg!
Nu maar hopen dat het echt zo is..... :up:

Ik vrees voor ons weer het ergste, het zal wel een gevalletje net niet worden ben ik bang...
SS nog net niet goedgekeurd maar wel al 3 maanden in de aanvraag..... :-(

Ik duim met jullie mee!

Marie
 
Ik heb mijn State sponsorship precies een maand voor jullie ingediend en ook nog niks gehoord.
Het is nog maar de vraag of we ervoor in aanmerking komen en dan of ze ons nog willen behandelen...
 
Beste forumleden,


Zojuist hebben wij de bevestiging van DIAC ontvangen dat zij ook 'State Sponsored'-visumaanvragen waarvan het beroep niet op de CSL staat, maar waarvan de 'case officer' wel al verzocht heeft om de VOG/Uittreksel uit het strafregister en om de medische keuring te ondergaan, nog dit financiële jaar zal gaan afhandelen!

De officiële tekst van DIAC luidt als volgt:

“The Department is processing applications according to Ministerial Direction No. 42 - Order of consideration - certain Skilled Migration visas. The Department anticipates that a small number of State sponsored non-CSL applications will be finalised this program year. Finalisations will focus on applications where health and character checks have been requested by the case officer.”

Hoe vaag (ambtelijk) dit bericht ook is, het is in ieder geval érg goed nieuws voor al degenen die op dit bericht zaten te wachten en tevens het bewijs dat alle acties succes hebben gehad.

Zodra er meer concreet nieuws bekend wordt gemaakt dan laat ik het jullie uiteraard direct weer weten.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Rob,

Nogmaals bedankt voor al je inzet daar in Adelaide! Denk dat mede door inzet van mensen zoals jij, dat dit zo loopt allemaal.

Echt super!!

Groeten,

Leon en Chantal
 
Back
Top