Moet je beroep voor een 457 op de SOL of de CSOL staan, of op allebei?

Armand Lespoir

New Member
Hey allemaal,

M'n vriendin en ik zijn van plan te emigreren naar Brisbane komende januari. We hebben daar allebei werk aangeboden gekregen. Onze werkgever wil ons sponsoren, maar we komen (althans volgens mij, corrigeer met alsjeblieft als ik het fout heb!) niet in aanmerking voor een permanent ENS visum (186) omdat we beiden nog geen drie jaar relevante werkervaring hebben.

Daarom willen we graag een 457 temporary skilled visum aanvragen, dat zou moeten lukken. Maaaaar..... Het is me op immi.gov niet helemaal duidelijk geworden op welke 'skilled' list ons beroep nou zou moeten staan om daarvoor in aanmerking te komen. Is dat nou de SOL, de CSOL, of moet het op allebei staan?? Hopelijk weet iemand hier het antwoord!

Alvast bedankt & groeten!

Myrthe & Armand
 
Hoi Kims,

Bedankt voor je antwoord, maar de pagina waar je naar verwijst, is precies de pagina waar dat niet duidelijk op wordt.... 457 staat daar namelijk ook vermeld bij CSOL.

Groetjes!
 
Ja dat had ik ook al gezien, vandaar dat ik mijn bericht had verwijderd, ha ha...

Lijkt me niet dat ze op beiden moeten staan maar in ieder geval op 1...
 
Hi Myrthe&Armand,
Je beroep moet op de CSOL staan, die is voor de temporary 457, de SOL is voor de independant visa. Kijk maar even op het linkje: http://www.immi.gov.au/skilled/sol/ en dan door naar CSOL.
Succes met de aanvraag! Wat gaan jullie in Brisbane doen?

Bedankt voor je antwoord!

Ons beroep staat gelukkig wel op de CSOL, we gaan in Brisbane namelijk voor een video productiebedrijf werken. Ze maken van allerlei soorten video content voor bedrijven. We hebben er zin in! :)
 
Back
Top