[quote author=KC link=topic=906.msg6933#msg6933 date=1104865628]
Amulya, dan schiet het voor jullie dus ook op!Hebben jullie al enig idee wanneer jullie het visum zullen krijgen en wanneer jullie Down Under zullen gaan? Spannend hoor!
Nicole, zo'n onderzoek stelt eigenlijk niet zoveel voor hoor. Ik heb in oktober de keuring in Utrecht ondergaan en het kwam globaal hier op neer:
Omdat ik nog geen formulier had, moest ik die eerst invullen. Dan gaat de assistente een paar testjes doen (ogen/bloeddruk/lengte meten) en mag je afrekenen (€ 85,-) Dan weer hup de wachtkamer in totdat de dokter tijd voor je heeft. Ik moest zo'n 20 minuten wachten. Ook hij (aardige man trouwens, dokter Baars) neemt de vragenlijst door en vervolgens gaat hij je keuren. Je weet wel: longen luisteren, oren bekijken, klopjes op je knietjes krijgen etc. Niks echt bijzonders hoor.
En daarna nog bloedprikken op een andere lokatie.
Iedereen in ieder geval veel succes bij de doctoren!
KC
[/quote]
Ja dat is inderdaat snel, ik hoop dat we eind februari kunnen gaan. Hoe zat dat bij jou met bloed prikken? op het formulier staat dat je op HIV en hepatitis geprikt moet worden, maar wij kregen alleen de HIV test.
Krijg je trouwens meteen het resultaat te horen (ik bedoel dus in welke categorie hij je plaatst; A of B)?