Multi Culti

Grappig, ik zat vandaag nog iets te lezen in een boekje over "topics and issues to avoid when moving down under".
1) Racism is not a good subject
2) Taking things personal in a conversation is not a whise thing to do.
3) Getting personal in a heavy discussion won't make you popular.

Toch mooi om te zien dat alle drie die adviezen goed naar voren komen in dit topic :grin:
En terwijl jullie oververhit achter het computertje zitten, neem ik een lekker glaasje drinken, cheers!

Red, red wine!!!! :wink:
 
Gezien de hoeveelheid drank die er zojuist voorbij kwam, zijn jullie allemaal klaar voor de inburgeringscursus :rolleyes:
 
:grin: Humor en een lekker wijntje is inderdaad een heel goed idee!

Ja het is een moeilijk onderwerp. :thinking:
Zelfs in de film Avatar vorig jaar zag je het overduidelijk terug maar dan meer gespiegeld aan de samenleving in de USA en de orginele bewoners daar. Big bro USA heeft ook soortgelijke problemen als OZ al lijken ze daar met Obama als president een stapje verder.

Vele reservaten voor indianen hebben daar door hun zelfbestuur exclusieve rechten voor gokmachines wat meestal in de rest van een staat/staten verboden is waardoor ze veel geld kunnen genereren en gemiddeld een hogere levensstandaard/verwachting hebben dan de aboriginals hier. Misschien wel een ideetje voor hier ook om alleen gebieden/eilanden met aboriginal zelfbestuur recht op pokermachines te geven. Zijn ze in 1 klap rijk en belastingbetaler. :up: Beter financieel pardon kun je ze niet geven...

Cheers :cheers: Steef
 
een mooie video aangaande het onderwerp ( en vind het nog steeds jammer dat mijn mening verkeerd geinterpeteerd werd doordat er niet goed of selectief gelezen word ) maar goed, als ik zelf maar weet dat mijn hart op de goeie plek zit wat dat onderwerp aangaat.

dit is een heel gaaf filmpje.
My link
 
En daar gaen gaat het toch om. Ach soms kan je dingen beter mondeling verwoorden dan schriftelijk.
Sorry voor het elkaar niet begrijpen maar even goede vrienden :up:
 
Back
Top