Eutrice
XPdite Sponsor
Hallo,
YES YESSS Richard zijn werkervaring is goedgekeurd door de TRA :dancing:
Nu moeten we gesponserd worden door een staat, maar het buro zegt nu dus dat we ipv. Victoria beter kunnen kiezen voor South Australia. Omdat we dan zeker een visa kunnen krijgen en voor Victoria is dat nog niet helemaal zeker. :x.
We zijn nu alleen al een jaar bezig met Victoria en we hebben geen idee hoe South Australia is.
Kan iemand ons helpen??
We willen graag weten wat het verschil is tussen de twee ( ik lees hier wel veel maar wat zijn de voor en nadelen van de twee?? :angeldevil:
Heeft iemand ervaring?? (Wij zijn namelijk nog nooit in Oz geweest )
Richard is timmerman. En we moeten in iedergeval in een 'designated area' gaan wonen.
Is er genoeg werk? We weten dat dat in Victoria (bijna) geen probleem is.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen we moeten namelijk heel snel beslissen :- :?
Alvast bedankt!
Liefs Eutrice
[glow=red,2,300][/glow]
YES YESSS Richard zijn werkervaring is goedgekeurd door de TRA :dancing:
Nu moeten we gesponserd worden door een staat, maar het buro zegt nu dus dat we ipv. Victoria beter kunnen kiezen voor South Australia. Omdat we dan zeker een visa kunnen krijgen en voor Victoria is dat nog niet helemaal zeker. :x.
We zijn nu alleen al een jaar bezig met Victoria en we hebben geen idee hoe South Australia is.
Kan iemand ons helpen??
We willen graag weten wat het verschil is tussen de twee ( ik lees hier wel veel maar wat zijn de voor en nadelen van de twee?? :angeldevil:
Heeft iemand ervaring?? (Wij zijn namelijk nog nooit in Oz geweest )
Richard is timmerman. En we moeten in iedergeval in een 'designated area' gaan wonen.
Is er genoeg werk? We weten dat dat in Victoria (bijna) geen probleem is.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen we moeten namelijk heel snel beslissen :- :?
Alvast bedankt!
Liefs Eutrice
[glow=red,2,300][/glow]