Na 11 maanden in Adelaide met zijn tweetjes......... nu met zijn drietjes!!!

Hoii,

@ Lela, Ik denk helemaal niet dat je gek bent hoor (daar ken ik je niet goed genoeg voor :lol: )

Ik denk dat iedereen zijn eigen reden heeft om dingen te doen zoals ze het doen! Jullie hebben je huis verkocht, omdat je weet dat je daar zoiezo niet wil blijven wonen. Dat vind ik een goede reden om je huis inderdaad meteen te koop te zetten :) . Waarom niet, je wil daar toch weg wat er ook gebeurt.

Wij hebben hier op zich geen verkeerde plek, goede buren, het is een fijn huis met 'lage' lasten en we hebben (mocht Australie niet doorgaan dan) uiteindelijk geen haast om hier weg te komen (anders wel hihihi).

Dus al met al hebben we toch besloten nog heeeel eventjes te wachten met de verkoop :wink:
En zodra we het visum hebben zetten we op alle huizensites die er zijn (en dat zijn er veeel  :lol:) en in verschillende kranten en bij verschillende bedrijven, supermarkten en weet ik veel waar nog meer ons huis te koop.
Zodat we zo snel mogelijk naar Australie kunnen. We wachten al drie jaar dus die paar maandjes kunnen er ook nog wel bij. En mocht het niet lukken binnen de tijd, dan laten we iemand anders het huis verkopen.
We zien het wel hoe het gaat lopen, maar het kan niet al te lang meer duren :p

Lela, jij ook succes met het afwachten van de ACS assessment hopelijk komen ze snel met een antwoordt :up:

Liefs Eutrice

Vandaag een mailtje van de makelaar gekregen.
Ze had gisteren een bezichtiging gehad van mensen die er zo te merken wel wat in zagen. Na het weekend komen ze er over terug.
Verder was er nog iemand die wilde kijken, alleen is die ziek. Blijkbaar komen ze nu tegelijk?
Mag hoor, als er maar iemand het huis koopt.
De prijs is net onder de 190.000,- dus eigenlijk moet dat geen probleem geven.
Alleen een huis uit 1900 met gas-/gevelkachels.

:-D :-D Hopelijk komen ze met bosjes tegelijk!!
Als er inderdaad maar 1 iemand is die hem koopt, hopelijk hebben die mensen dit weekend besloten om jullie huis te kopen dan kunnen jullie met een gerust hart verder :)

Heeeel veel succes, we zullen ook voor jullie duimen!

Liefs Eutrice

[quote author=Wilsil link=topic=2063.msg73357#msg73357 date=1161265130]
Vandaag een mailtje van de makelaar gekregen.
Ze had gisteren een bezichtiging gehad van mensen die er zo te merken wel wat in zagen. Na het weekend komen ze er over terug.
Verder was er nog iemand die wilde kijken, alleen is die ziek. Blijkbaar komen ze nu tegelijk?
Mag hoor, als er maar iemand het huis koopt.
De prijs is net onder de 190.000,- dus eigenlijk moet dat geen probleem geven.
Alleen een huis uit 1900 met gas-/gevelkachels.
[/quote]
Succes

[move] [glow=red,2,300][size=20pt]OKEEEEEEE DAANNNNN WE HEBBEN ONS VISAAAA!!![/size][/glow] [/move]

We zijn zooooooo blij  :up: :up: :dance:  :happysun: :cheer: :balloons: :bis: :cheers: :clap2:

Het gaat zo snel inene dat ik toen ik het vanmorgen hoorde van Rich (hij werd gebeld vanuit Oz) het niet helemaal
besefte. Pas toen ik op mijn werk was (10 min. later) en ik het vertelde aan mijn collega werd ik ineens overmand door zoooo veel emotie dat ik ff moest huilen :cry: maar dan van geluk  :lol1:
bhwaaaa ik ga ff met Rich erop drinken (moest het ff opschrijven hier)  :cheers:

Jullie horen nog hoe alles verder gaat!

Tot laterrrrrrrrr

Liefs Eutrice & Richard

[size=22pt][glow=red,2,300]OKE Eutrice & Richard, Proficiat[/glow][/size]

Well done,
Geniet ervan van wat je behaalt en bereikt hebt :up: :up:

:congrats: :cake2: :cake2: :congrats:

Jack :evil:

ps; oja [size=16pt]Australia heeft graag timmermannen...go Richard I am right behind you....[/size]

Well, Well,

[glow=red,2,300]Congratz[/glow]  :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

Nou ff snel het huissie verkopen, want ik meen mij te herinneren dat jullie in dat geval WEL zo snel mogelijk weg willen.

Succes met de verdere afhandeling.

Mariette

:up: :up: :up: :up: :up:

Kei goed... Het is het wachten zeker waard (al mag het natuurlijk best wat sneller gaan  :-D). Heel veel succes met de verkoop van het huis en alvast veel geluk in Australie.

:humble: :humble: bedankt voor alle lieve reacties :up: !!

Nu gaat het echt gebeuren en we hebben er zinnn iiiinn  :p
We gaan het huis zaterdag te koop zetten en bekijken hoe we allerlei andere dingen alvast kunnen gaan regelen.
Komt een drukke tijd aan :lol:

We'll keep you posted!

Liefs Eutrice en Richard  :later:

[quote author=Eutrice link=topic=2063.msg73883#msg73883 date=1161845181]
:humble: :humble: bedankt voor alle lieve reacties :up: !!

Nu gaat het echt gebeuren en we hebben er zinnn iiiinn  :p
We gaan het huis zaterdag te koop zetten en bekijken hoe we allerlei andere dingen alvast kunnen gaan regelen.
Komt een drukke tijd aan :lol:

We'll keep you posted!

Liefs Eutrice en Richard  :later:
[/quote]

Een drukke maar ook leuke tijd natuurlijk. Je weet waar je het voor doet...

Hoiii,

Het is best lastiger dan het lijkt :? ff advertenties plaatsen op internet.
Ik ben het hele weekend bezig geweest (ben niet zo goed met computers :bangcomputer: )
Maar goed uiteindelijk heb ik hem wel op een aantal sites weten te zetten ons huissie :p
Ik ben benieuwd of ik wat ga horen. Moet alleen nog leren geduld te hebben :oops: ik kan niet alles in 1 keer :roll: Ach komt wel goed.

Ga de rest van mijn spullen maar eens uitzoeken binnenkort. We hebben al een hoop via marktplaats verkocht dus dat scheelt uitzoeken. Ik ben wel blij dat we eindelijk weer verder kunnen. Al die tijd dat we op de visa zaten te wachten stond ons leven toch min of meer stil, maf eigenlijk.

Morgen de paspoorten met de post naar Berlijn sturen en dan hebben we over een paar dagen een mooi stickertje in ons paspoort :-D echt cool!

Liefs Eutrice

Back