Is een goede reden om een weekendje naar Sydney te gaan zou ik zeggen.
Waarom heb je paspoorten vorig jaar niet laten verlengen? Volgens mij is die regel dat het alleen nog maar in Sydney kan pas per 1 augustus ingegaan. Het is in elk geval nog geen jaar geleden dat ik mijn paspoort in Brisbane heb laten verlengen en het was al een ruime tijd van te voren bekend dat de consulaten dat in de toekomst niet meer zouden doen.Het is zo ver.
Wij moeten nu dus een weekendje naar Sydney.
De paspoorten gaan in July verlopen en mijn oudste dochter gaat in September naar New Zealand voor een competitie.
Duur grapje. Ipv $197.40 wordt het $1000.00 per persoon.
Ik snap het, maar als je hoort of leest dat je binnenkort je paspoort niet meer kunt verlengen bij het consulaat in je eigen stad of staat, kijk je tot even tot wanneer hij geldig is? Tenminste, zo ging dat wel bij ons. Maar ja, een bezoekje aan Sydney is altijd leukWanneer kijk je wat de verloop datum is? Als je ze nodig heb.
Daarom.
Appointment gemaakt voor 14 July in Sydney.
Mijn paspoort verloopt pas in 2018 dus ik heb nog ruim de tijd. Doen we wel als we naar NL gaan in 2017.
Dat verklaart veel. Heel logisch als je eigen paspoort nog niet aan verlenging toe is en je plannen hebt om nog naar NL te gaan. Ikzelf heb nog veel contact met het thuisfront en ook hier heb ik veel contact met andere NLers, vandaar dat ik er van uit ging dat het algemeen bekend was. Duur grapje, maar ook wel weer leuk om naar Sydney te gaan. En gelukkig hoeft het maar eens in de tien jaar.Je leest het en dan vergeet het.
Kan niet echt zeggen dat het echt bekend was.
Omdat ik in Australia woon volg ik niet wat er in Nederland gebeurt.
Mijn paspoort verloopt pas in 2018 dus ik heb nog ruim de tijd. Doen we wel als we naar NL gaan in 2017.
Gelukkig heb ik de geboorte uitreksels an de meiden gevonden.
Ze hebben geen idee, maar wel een meningJullie hebben gelijk, de familie in Nederland heeft geen idee van de regelgeving mbt de duale nationaliteit. De informatie kwam ook niet van hun.
En nu maar hopen dat die leeuw wel op z'n eigen paspoort blijft, anders is het snel afgelopen met die roo en emu.dat geeft de (Nederlandse) burger moed. Ik zou graag 2 paspoorten hebben hoor, eentje met leeuwen en eentje met kangoeroes en emoes