Nederlands schap supermarkt

Gewoon in St Kilda gaan wonen. Daar heb je een heel schapje in de supermarkt met hagelslag, king pepermunt, speculaas, stroopwafels, drop, beschuit, appelmoes en appelstroop en pofferstjesbeslag (en nog wat dingen). Oja, en conimex sambal. Nu nog mayonaise en paprikachips en ik hoef echt nooit meer terug :)
 
Is dat meer puur als puur?:p:D

Eigenlijk is het andersom. De 'intens puur'. Is zoals het hoort. Al die andere 'puur' is helemaal geen puur! :mad:
Zelfs de intens puur is eigenlijk dubieus. Chocolade begint bij mij eigenlijk vanaf 70% cacao.
Al moet ik zeggen dat alles boven de 90% ook weer een 'aquired taste' is. ;)

:D
 
Toen wij vorig jaar in Australie waren zagen we overal van die enorme Nutella potten van 5 kg !!!
Ja, dan gaat het heel hard.....;)
 
Eigenlijk is het andersom. De 'intens puur'. Is zoals het hoort. Al die andere 'puur' is helemaal geen puur! :mad:
Zelfs de intens puur is eigenlijk dubieus. Chocolade begint bij mij eigenlijk vanaf 70% cacao.
Al moet ik zeggen dat alles boven de 90% ook weer een 'aquired taste' is. ;)

:D
Ik heb nog wel een paar blokken echt puur cacao uit Z-Amerika. Chocolade mag je het denk ik niet noemen, omdat er helemaal niets aan toegevoegd is. Mag je best een stukje van proberen ;)
 
Als @slatsr nog chocolade hebt liggen hmmm.....twijfel gevalletje:p:D:D:D
Hehehe chocolade overleeft het niet lang bij mij, maar pure cacao is wat anders. Daar moet je zelf eerst wat lekkers van maken, wat vooral warme chocolademelk wordt.
 
Potverdikkie, woon ik al 6 jaar in Whyalla en kom ik er nu pas achter dat er hier een deli is, die kroketten verkoopt! :oops: Ga daar deze week even langs om ze uit te kunnen testen :up: Als ze OK bevonden worden, dan hoeft @Lamarck niet voor Kroketten-koerier te spelen volgende maand ;)
 
Potverdikkie, woon ik al 6 jaar in Whyalla en kom ik er nu pas achter dat er hier een deli is, die kroketten verkoopt! :oops: Ga daar deze week even langs om ze uit te kunnen testen :up: Als ze OK bevonden worden, dan hoeft @Lamarck niet voor Kroketten-koerier te spelen volgende maand ;)
ik zag net je foto op fb, en dat zijn dezelfde als die we hier bij de dutchstore halen!
 
ik zag net je foto op fb, en dat zijn dezelfde als die we hier bij de dutchstore halen!

Ik wou je dat nog vragen. Super! Weet ik zeker dat ze lekker zijn!

De deli-dame vertelde me, dat ze willen proberen om een deal te sluiten met de Dutch Shop in Klemzig (Adelaide) in de hoop dat die hen willen bevoorraden, zodat er wellicht nog meer Nederlands spul deze kant op komt :)
 
HELP!!!!
Woolworths had altijd beschuit en ontbijtkoek, maar nu niet meer.
Tenministe niet in de winkels.
Hebben jullie dat ook gemerkt?
Onze kinderen missen het.
 
HELP!!!!
Woolworths had altijd beschuit en ontbijtkoek, maar nu niet meer.
Tenministe niet in de winkels.
Hebben jullie dat ook gemerkt?
Onze kinderen missen het.

Hier (nog) wel, verschilt per winkel. Wij hadden tot verleden jaar helemaal geen Nederlands eten en opeens was het er.
Je zou aan de manager kunnen vragen of hij het kan bestellen?
 
Je kunt altijd wat bestellen online als je het echt graag wilt hebben. Hier varieert het heel erg, de Coles in Katoomba bijvoorbeeld heeft appelstroop, maar dat heb ik hier in Sydney nog niet gevonden.
 


OFX
Back
Top