Niet langer dromen, maar doen!

Shit zeg. Enorm knap hoe jullie er al die jaren voor hebben gevochten. Ik snap de beslissing, maar het blijft jammer.
 
Wat zonde om te horen. Aan de andere kant wellicht een mogelijkheid om alle energie in een ander plan te kunnen stoppen! Uiteindelijk toch zonde dat Australia niet kan profiteren van wat extra dedicated dutchies. Ik hoop dat het besluit jullie wat rust kan geven. Zelf merk ik dat ik geregeld hier nog even rondkijk(alsof er van hieruit ineeeeens een wonder aanbod zou kunnen komen haha) terwijl wij hetzelfde hebben besloten. Jullie hebben er veel meer tijd in gestoken trouwens... Maak er wat moois van hier!
 
Ah gedverdemme Cor....dat is nou even heel erg jammer. Maar nu zitten we in de hele wereld in de shit, dus wie weet wat er allemaal gaat gebeuren in visumland. Zeg nooit nooit, maar ga lekker door met leven!
We zien je graag in December in Tassie!

Groetjes Max en Katja
 
Wat ontzettend jammer dat jullie na zo lang proberen, moeten besluiten het volgende bezoek een closure visit te laten zijn. Wat een doorzettingsvermogen en moed, petje af. Maak er een onvergetelijke reis van en je weet dat als je weer langskomt er heel veel (XPdite) vrienden zijn die de koffie klaar hebben staan. Veel succes met jullie verder plannen, en bedenk...The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams! Waar je ook bent en wat je ook doet. Sterkte en succes en wie weet....tot ziens in Bendigo! Cheers!
 
We hadden inmiddels geland moeten zijn, maar helaas deze keer niet. Wel balen: we zullen ons met het grijze weer tevreden moeten stellen terwijl we hadden gepland om lekker de zon op te gaan zoeken.
Volgend jaar nog maar eens proberen.
Iedereen: Stay healthy
Misschien een schrale troost, maar het is hier in Brisbane al dagen koud met wind en veel regen en dat blijft de komende week ook nog zo. Er wordt overal gewaarschuwd voor flooding, dus voor het weer hoef je hier op dit moment niet te komen.
 
F74A2AB3-484C-4229-BC72-76C67384F20C.jpeg
Veeeeel regen. Maar is dit koud? Want dan ben je wel flink ver-Queensland-t ;) (weet niet wat het afgelopen week was trouwens 👍)
 
View attachment 1319
Veeeeel regen. Maar is dit koud? Want dan ben je wel flink ver-Queensland-t ;) (weet niet wat het afgelopen week was trouwens 👍)
Het wordt nu weer warmer, maar 27 is koud. Dat zijn winterse temperaturen. Dan is er vaak nog een zonnetje bij wat het lekker maakt, maar nu is het allemaal nat en grijs. Vergeet niet dat het een maximum temperatuur is, dus 's ochtends en 's avonds is het nog kouder. Ik zat het afgelopen weekend met een kleed over mijn benen op de bank een boek te lezen (ook wel weer knus). Vorige week was het nog rond de 34 graden en de week daarvoor hadden we een hittegolf met temperaturen tussen de 38 en 43 graden.
 
Ik zal waarschijnlijk nog vaak aan je denken als we zelf in QLD wonen. Bibberend voor de kachel op een 20 graden dag 👍

(sorry voor de iet of wat off-topic Hardcore!)
 
😂27 is koud? Lang leve Tassie, lekker kacheltje stoken hier. Heerlijk. Tot volgend jaar wellicht Cor!
 
We hadden inmiddels geland moeten zijn, maar helaas deze keer niet. Wel balen: we zullen ons met het grijze weer tevreden moeten stellen terwijl we hadden gepland om lekker de zon op te gaan zoeken.
Volgend jaar nog maar eens proberen.
Iedereen: Stay healthy

Man, man, man wat een pech. Bijna ironisch genoeg past het bij het tegenvallende en uitzonderlijke visumtraject dat jullie hebben doorlopen. Hopelijk kunnen jullie in de (nabije) toekomst alsnog de trip maken.
 


OFX
Back
Top