Ik begin er eerlijk gezegd al aardig tabak van te krijgen, van die anonieme stemmen. Kunnen mensen aub niet gewoon zeggen wat ze verkeerd/onbruikbaar of juist/bruikbaar aan mijn input vonden ALS ze blijkbaar toch hun mening kwijt moeten? Daar is het toch ook een forum voor;
verschillende ervaringen uit te wisselen? Of moeten we het nou opeens allemaal met elkaar eens zijn? Het is ZO kinderachtig. "Ik ben het niet met Irene eens, dus geef ik haar een min". Schiet toch op. Dit soort onzin schiet me deze ochtend in het verkeerde keelsgat.
Als we echt objectief met onze punten zijn, dan betekent dat dat ik vrij recentelijk minimaal 5x (6 minus Annemiek's gratis punt) vreselijk foute info heb gegeven. Kunnen de MIN-helden me dan ook laten weten wat dat dan was, dan kan ik er zelf ook nog van leren!!! Wat schiet ik nou op met die minnen? Fouten maak je om te leren, help dan verd*mme ook!
Het enige wat dit systeem voor mij heeft gecreëerd, is de wetenschap dat er laffe zeikerds hier rondhangen die woorden tekort komen en by all means, wie de schoen past, trekke hem aan.
Het allerlulligst is; de enige manier om me aan deze anonieme keuring te onttrekken is me af te melden bij het forum. En eerlijk gezegd, als ik dan tóch zoveel bral en onzin vertel, dan is het ook heel logisch dat ik dat ga doen.
Irene.
(Irene, toepasselijk, maar ik hou het toch bij m'n oog. Zo'n streepje is me te
minimalistisch :wink
.