nieuw

Bigpete said:
ze werkt voor kelly Services in B'ne. Of ze boekhuodkundig personeel plaatst zou ik zo niet weten KC, sorry.

Ik kan het natuurlijk wel ff navragen. Maar kijk ook eens op www.kellyservices.com.au.

Ah, dat is altijd handig om te weten. Aangezien onze voorkeur naar Brisbane uitgaat.

Je moet overigens ff het puntje achter au weghalen, anders werkt de link niet.



Nog ff als extra hart onder de riem, doe wat je hart je ingeeft, dat zijn namelijk de beste keuzes. :wink:
 
ja, die . achter AU was ook niet bedoeld sorry mate

doen wat je hart je ingeeft....ik heb geen idee wat mijn hart me ingeeft..hoe kom ik daar achter?
 
Bigpete said:
ja, die . achter AU was ook niet bedoeld sorry mate

doen wat je hart je ingeeft....ik heb geen idee wat mijn hart me ingeeft..hoe kom ik daar achter?

Ga gewoon met je ogen dicht op de bank zitten verstand op nul. Het gevoel dat dan het meest overheerst is de juiste. Succes
 
Hoi Pete,

Welkom op het forum! Dat is een vervelende situatie waar je in zit. Ik hoop dat je de juiste beslissing zult nemen, wat die ook is.
 
ja dat gevoel ken ik wel, stel dat er wat gebeurt dan ben je er maar niet zo. Maar aan de andere kant ach met 24 uur sta je weer op hollandse bodem.
Ik mis mijn vrienden en familie wel maar niet zo dat ik terug wil.
We bellen eens per week chatten met cam en schrijven en ze komen volgend jaar op vakantie, en ik ben toch verplan eens per jaar naar nl te gaan. En ik denk de keren die ik ze nu zie meer betekenis hebben als de keren toen ik op de koffie kwam
 
Back
Top