Nieuwe SOL komt er aan!

A&G

Active Member
Ik ben heel benieuwd. Het beroep van mijn man staat niet op de huidige SOL, dus erger kan het voor ons niet worden, alleen maar beter!
http://g4.net.au/wiki/wp-content/uploads/2011/03/DIAC_Liaison_Meeting_Notes_20110310.pdf

"New list should be announced in May 2011, to take effect from 1/7/11."
 
dus toch?! :|
lets hope I'm on :wink:
Margot als je hem gevonden hebt, let me knnow!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
yep, je kan er per beroep dat op de huidige SOL staat bekijken wat de bevindingen zijn over dat beroep. Dus of er nog nood aan is enzo... wel interessant om te lezen vond ik. En voor mijn beroep ziet het er niet slecht uit.... duimen maar :up:
 
Hmm shit.. Had gehoopt op geen wijzigingen komende 12 maanden...
 
"...uncertainty is the only certainty there is, and knowing how to live with insecurity is the only security.."
 
Zou er wel een nieuwe SOL komen nu ze een nieuw model op gaan zetten?
Arg, ik zou het helemaal niet erg vinden om te wachten als ik maar zeker zou weten dat het uiteindelijk wel goed komt.
 
Het Diac/emigratie jaar loopt van 1 Juli tot 1 Juli.
Ah dat geeft iets meer zekerheid. Alleen met de SMP's die hetvhele jaar door verschene leek het afgelopen jaar continu iets te zijn.
 
Ik heb ergens gelezen, vraag mij niet waar, dat ze een verlopige stop op migranten naar Australie willen zetten.
Maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk
 
Hey...het is geen 1 april he, hou eens op :shock:

Zou wel bijzonder zijn. Eerst iedereen supersnel visums geven en dan een stop erop.
 
Hoe hosuden jullie dat toch steeds bij dat er een nieuwe sol komt, emigratiestop, SMP's... Allemaal op de site van het diac?
 
Hey...het is geen 1 april he, hou eens op :shock:

Zou wel bijzonder zijn. Eerst iedereen supersnel visums geven en dan een stop erop.


Zeg steven, niet grappig hoor :-(

Sorry
embarassed.gif

Ik zal kijken of ik de bron nog kan vinden...
 
Hoe hosuden jullie dat toch steeds bij dat er een nieuwe sol komt, emigratiestop, SMP's... Allemaal op de site van het diac?


Meeste info kun je altijd op de site van de diac vinden.
En op de site's van de staten/territory's kun je veel info vinden.
 
Back
Top