Nieuwe SOL komt er aan!

Als ik wel gekke dingen vind zal ik ze posten. :wink:
@Steven: heb je diee link nog gevonden? South Australia heeft wel de sponsorship aanvragen tijdelijk stop gezet, misschien bedoel je die??

  • The Immigration SA State Sponsorship Online Application System has been shut down (5pm Adelaide local time, 2 May 2011). There is now no access to this System.
  • If you wish to submit an application for State Sponsorship under DIAC’s NEW Points Test from 1 July 2011, you can only do this when Immigration SA re-opens its Online Application System.
  • A date for the re-opening of the Online Application System is not available at this stage.
 
Heb de bron/link niet kunnen vinden, staat mij bij dat het in een Australische krant stond.
Maar volgens mij is er geen paniek als ik het programma lees voor 2011/2012
smiley.gif
 
Hmm bummer, over 7 maanden willen we wel state sponsorship SA aanvragen. Duurt nog wel ff tot die tijd, dus er kan nog van alles veranderen, maae dat SA er nu al mee komt is niet leuk. Maar wellicht willen ze gewoon tot de nieuwe puntentelling wachten.. Wie weet.
 
als ik het goed gelezen heb is deze stop maar tot 1 juli. Dus tot de nieuwe puntentest.
 
Hij is er: http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/pdf/solfact-sheet.pdf

Voor ons helaas geen goed nieuws.
 
Back
Top