Nog 4 te gaan

Ik zit zonder nagels te typen. Ze zijn al op gevreten!! Ik kom om van de spanning!!! :lol:

WANNEER?? :-o

Zal wel gebeuren als ik even offline ben, natuurlijk!! :x

[quote author=Ton en Ineke link=topic=3196.msg36953#msg36953 date=1132249213]
Louw mag wel alvast klaar gaan staan met Taart EN Champagne :roll:
[/quote]

Het is wel een eind weg van Tassie naar NL, mitst het nieuwe lid in NL woont.

Rene

Ps. Ik vraag me af hoeveel leden er online zijn om dit heugelijke feit mee te maken??
 
[quote author=Rene-L link=topic=3196.msg36955#msg36955 date=1132249417]

Ik vraag me af hoeveel leden er online zijn om dit heugelijke feit mee te maken??

[/quote]

Op dit moment 22...en 14 guests......spannend!

Misschien moeten we ze wat aanmoedigen:

...hier komt ie...


:bis:                    GO XPDITE ......... :dance: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
 
Wat dat betreft, valt mij dat ook vaak op. De hoeveelheid aan gasten. Vaak is het erg veel. Geeft toch stof om na te denken.

Ik bedoel, als ik eens vreemd ga op een andere forum, is er nauwelijk leven. MAAR HIER is het altijd hartstikke druk. Daarom kom ik zo af en toe eens even kijken.

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=3196.msg36960#msg36960 date=1132249774]

Ik bedoel, als ik eens vreemd ga op een andere forum, is er nauwelijk leven. MAAR HIER is het altijd hartstikke druk. Daarom kom ik zo af en toe eens even kijken.

Rene
[/quote]

Wat hoor ik daar?!?  :-o VREEMDGAAN?!?  :redcard: :redcard:  Dát ga je moeten goedmaken hoor!!!!
 
Ben ik al mee bezig. Ik wou eigenlijk even plat, maar zit dus verslaafd naar mijn scherm te kijken.

Zucht, die verslaving ook!! :-(
 
Ja, ik moet eigenlijk eten...de balletjes met krieken roepen me al!!! 
Maar....ik wacht op die duizendste....  :angeldevil: :angeldevil: ken je die twijfel?  :wink:

Krijg toch wel wat honger nu....... :Cooking:
 
De duizendste is er!! Welkom Paula!!!!  :lol:  :lol:  :lol:

:congrats: :dance: :dance: :dance: :happysun: :happysun: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
 
Ik beken ,ben ook al vreemdgegaan  :cry: :cry:.Je hebt een forum van Belgen (hm ja ik ben dat ook) en daar is het nou eens doodsstil :-x.Als je daar op een reactie moet wachten ben je al .... :gramps: :hang:.Dus maar goed dat er leven zit in het Hollandse kamp :up:
Groeten Katja
 
Back
Top