Nog 's water....

Je supersooker? Que?

En al het water wat ik heb om mee te vechten zal het afwaswater zijn.

Ik heb zo'n gevoel dat u mij in het ootje neemt!
 
Eindelijk heeft het vandaag na ongeveer 3 maanden weer eens geregend. "Onze" lorikeets waren er ook blij mee.....

img16616zp.jpg
 
Ireen wat een super foto!!! Heeeeeeeeeerlijk zeg die regen vandaag :up:, ben er even op mijn gemakkie in gaan staan :-D Leek wel een beetje op een van die lorikeets...

Morgen weer?

Groetjes
Syl
 
Wanne koppies :-D En ook hier; genoten van het feit dat het regent. Maar er is nog veeeeeel meer nodig...

Hee, misschien kunnen we urine recyclen??
 
:-D Jaaahaaa urine recycelen :-D
De hele week wordt regen voorspeld zag ik op de wheaterchannel...
 
[quote author=Lin link=topic=4867.msg62288#msg62288 date=1149947941]
:-D Jaaahaaa urine recycelen :-D [/quote]

[quote author=Eerainuh link=topic=4867.msg62284#msg62284 date=1149945130]
Hee, misschien kunnen we urine recyclen?? [/quote]

Jaaa goede oplossing :up: :up: pissen maar , stelletje zeikerds.... :-D

Jack :evil:
 
Gatverdamme zeg... urine recyclen.. Zo'n waterfreak ben je toch ook weer niet? 

What's next? Pissen in de potjes en dat verkopen als BIER?? :-o :-o

In AUstralie regen zei je LIN?

Hier hebbenw e deze week een hittegolf!!!!!

JAHOE! EEN week hitte, 51 weken regen........           

IK WIL HIER WEG! WATER OF GEEN WATER!

Maar wat je wel zou kunnen doen is een pijpleidingkje aanleggen van NL naar OZ. Water genoeg hier....

Als er toch al oliepijpleidingen zijn, waarom dan niet voor water...


Of nee, we halen gewoon ff een ijsberg van de noordpool 
 
Hey Ireen

Hee, misschien kunnen we urine recyclen??
Hee, misschien kun je in Toowoomba gaan wonen :-D :-D Daar zijn ze van plan "number 1' s & number 2's te recyclen" :up:

Glasje water anyone??

Groetjes
Syl

p.s. van gray water to brown water? eeeeek
 
Ja, eigenlijk zouden we gewoon in een gat moeten schijten, die WC's zie je hier ook nog wel 's langs de weg of bij look-outs, van die dingen. Verspil je helemaal geen water! Misschien moet ik op onze worm farm (compost bin) schijten dan?

Maar alle gekkigheid op een stokje... Ik plas in de tuin om de planten water te geven....

Ah nee, serieus... Hier zit waterbespaarder Nr. One.
Tip: als je je driveway of plaats wil schrobben, doe dat dan met het water van de wasmachine.

Het is droog op dit moment. Syl, zullen we even dansen?
 
Voor mensen die een droger gebruiken (ik weet niet of ze er uberhaupt zijn in Oz) kun je toch ook wat water besparen op het droogproces....(bij het wassen heeft het al genoeg gekost :p )....

Ik heb een droger met een opvangreservoir. Nu op dit moment heb ik het zo ingesteld dat het water direct het riool ingaat. Echter het kan ook in een reservoir opgevangen worden waarna je het water weer opnieuw kunt gebruiken. Het schijnt zelfs zo schoon te zijn dat je het zonder problemen in bijv. een accu van een auto kunt doen....
 
Zou mooi zijn, zo'n droger. Maar ik ken ze alleen met waaigat... of hoe gaan we dat nou noemen? Jouw droger werkt meer volgens het dehumidifier-principe, waarbij het water wordt opgevangen. Hoeveel haal je trouwens uit een lading?
 
Geen idee....toen ik dat ding pas had (en nog niet wist hoe de aansluiting op het riool werkte) was ik na een X aantal droogbeurten verbaasd dat de droger het niet meer deed. Na lang zoeken kwam ik er achter dat het water werd opgeslagen in een reservoir. Later hebben we dat aangepast zodat het water direct in het riool wegloopt......Durf dus niet te zeggen hoeveel droogbeurten een vol reservoir oplevert (reservoir is al snel een litertje of 4 a 5 schat ik).....
 
ik denk dat ze bij ons (in Belgie) dit een "condensdroogkast " noemen .Je kan dat water beter opvangen en herbruiken .Is eigenlijk gedestileerd water als het eruit komt ,dus vul ik er mijn strijkijzer mee  :wink: .Zo zie je maar ,de "Belg " is ook zuinig  :up:
groeten ,Kat
 
Wij waren met Ron en Carien bij de GoodGuys op zoek naar een droger. Ze hadden graag een condensdroger..... Whoehahahaha $2000!!!
Het schijnt dat de "gemiddelde" Australier (bestaat die?) een gewone droger met waaigat gewoon gebruikt. Men gooit gewoon even een deurtje open! :-D
Doet u ons er maar een met waaigat :wink:
 
[quote author=Eerainuh link=topic=4867.msg62387#msg62387 date=1150017902]

Zou mooi zijn, zo'n droger. Maar ik ken ze alleen met waaigat... of hoe gaan we dat nou noemen? [/quote]

[quote author=Lin link=topic=4867.msg62402#msg62402 date=1150038578]
  :-D Doet u ons er maar een met waaigat :wink:[/quote]

Als je veel bruine bonen eet heb je ook last van een waaigat :lol: :-D
Of bedoelen jullie dit niet :oops:

Jack :evil:
 
Back
Top