NOOSR skills assessment

Lost

Administrator
Vandaag heb ik eindelijk de uitslag van mijn skills assessment van de NOOSR (Secondary School Teacher) gekregen.

ASSESSMENT: On the basis of the evidence submitted in your application, AEI-NOOSR assesses your skills as SUITABLE for the nominated occupation of Secondary School Teacher, for the purposes of migration to Australia under the General Skilled Migration categories.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Gefeliciteerd Louw! Je bent halverwege!
Aah, ik verheug me op het moment dat wij hier hetzelfde kunnen melden over de TRA...
 
Hoi Louw,

Ik zie dat je ook aanvraagt als secondary school teacher. Ik heb mijn aanvraag sinds april op de bus zitten. Dus als je nog vragen hebt.
Wil je daar als docent gaan werken? Hoe ga je dat aanpakken?

Groetjes Iris
 
Hi ! gefeliciteerd!!!
Hoe lang heeft NOOSR je in spanning laten zitten? wij willen ze binnenkort ook onze spullen sturen.
 
Ik heb precies drie maanden moeten wachten,zoals van te voren ook werd verteld.

groetjes Iris
 
Mariken said:
Hi ! gefeliciteerd!!!
Hoe lang heeft NOOSR je in spanning laten zitten? wij willen ze binnenkort ook onze spullen sturen.
Acht weken en 3 dagen, dus dat valt wel mee.
 
Iris said:
Ik zie dat je ook aanvraagt als secondary school teacher. Ik heb mijn aanvraag sinds april op de bus zitten. Dus als je nog vragen hebt.
Wil je daar als docent gaan werken? Hoe ga je dat aanpakken?
Ik probeer daar inderdaad aan de slag te gaan als docent. Ik doe nu iets totaal anders (iets met IT :wink:) en zou het leuk vinden om dat te combineren. IT-docent lijkt me wel wat. Omdat ik via een SIR visum ga, zou het zomaar kunnen dat de aanvraag voor het visum er zeer snel doorheen komt. Naast het visum moet ik me nog in laten schrijven bij de Education Board en een baan zien te bemachtigen. Op welk punt ben jij nu beland en wat zijn de stappen die je nu nog gaat ondernemen?

Als ik nog vragen heb, laat ik het je uiteraard weten.
 
Leuk joh, deze blije berichten!!!!

Als ik m'n IELTS haal stuur ik mijn spullen voor de Skills assessment over 5 weken op!
Heb nog wel een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Op het formulier van Noosr wat je in moeten vullen vragen ze naar "name of qualification or certificate obtained" als het gaat om je lagere school en de middelbare school. Wat moet ik daar in hemelsnaam invullen? Heb trouwens HAVO gedaan.

Dan nog zo iets; "entry requirement" voor de pabo... Tja, je moet minimaal havo hebben, maar hoe vertaal je dat niveau naar het Engels???

Hoop dat jullie het weten....

Groetjes Mirjam!
 
Ik heb het even voor je opgezocht wat ik had ingevuld.
Name of qualification or certificate obtained:
Primary School;
V.W.O. (Pre-University Education)

Geen problemen mee gehad :wink:.
De vertaling van HAVO weet ik helaas niet.
 
Lost said:
De vertaling van HAVO weet ik helaas niet.

Volgens mijn vertaalster is het
Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs:
Senior General Secondary Education .


Suc6 maar weer verders ! ;)

Ingrid.
 
Back
Top