Ben zelf nog niet met proxy's in de weer geweest, maar dat het een lage snelheid wordt, geloof ik graag. Ik ga volgende week eens hiermee aan de slag (ben nu nl in NL)Sabz, ik ben bang dat je hetzelfde probleem krijgt als toen ik TUNLR bij je had geïnstalleerd - maakt niet uit wat je doet, het probleem is de snelheid van de verbinding van je naar NL
Uh ja, dat lijkt me een verschil . Probeer deze site anders eens:Dank je Hans! Afterbang heeft eerder ook al een lijst gepost. Probleem is dat ik niet weet hoe ik een proxy moet opzetten. Heb ook al de "how to" van Afterbang geprobeerd, maar het gaat al mis bij stap 1. Onder 'Tools' heb ik geen 'options'. Kan dat zijn omdat ik een Mac heb? Sorry dat ik zo computer unsavvy ben...
Nog steeds NBN onder Abbott, maar mogelijk geen fiber to the home, alleen to the hub. Maar sommigen hebben geluk dat hun gebied al onder kontrakt is, zoals mijn woninkjeNog 'even' en dan heb je NBN...
Oh nee, toch niet, Abbott is nu de baas...
Nog steeds NBN onder Abbott, maar mogelijk geen fiber to the home, alleen to the hub. Maar sommigen hebben geluk dat hun gebied al onder kontrakt is, zoals mijn woninkje