Olympische Spelen (lees: schaatsen!) kijken down under

Hola geinstaleerd, van alles geprobeerd, maar t werkt voor geen meter. Argh, en het begint vanavond :(

Dank je Hans! Afterbang heeft eerder ook al een lijst gepost. Probleem is dat ik niet weet hoe ik een proxy moet opzetten. Heb ook al de "how to" van Afterbang geprobeerd, maar het gaat al mis bij stap 1. Onder 'Tools' heb ik geen 'options'. Kan dat zijn omdat ik een Mac heb? Sorry dat ik zo computer unsavvy ben... :eek:

Sabz, ik ben bang dat je hetzelfde probleem krijgt als toen ik TUNLR bij je had geïnstalleerd - maakt niet uit wat je doet, het probleem is de snelheid van de verbinding van je naar NL :(

Sabz, ik ben bang dat je hetzelfde probleem krijgt als toen ik TUNLR bij je had geïnstalleerd - maakt niet uit wat je doet, het probleem is de snelheid van de verbinding van je naar NL :(
Ben zelf nog niet met proxy's in de weer geweest, maar dat het een lage snelheid wordt, geloof ik graag. Ik ga volgende week eens hiermee aan de slag (ben nu nl in NL)

Dank je Hans! Afterbang heeft eerder ook al een lijst gepost. Probleem is dat ik niet weet hoe ik een proxy moet opzetten. Heb ook al de "how to" van Afterbang geprobeerd, maar het gaat al mis bij stap 1. Onder 'Tools' heb ik geen 'options'. Kan dat zijn omdat ik een Mac heb? Sorry dat ik zo computer unsavvy ben... :eek:
Uh ja, dat lijkt me een verschil :). Probeer deze site anders eens:
https://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/beveiliging/proxy/macosx/

En mocht je Firefox gebruiken:

Linksboven in Firefox op Firefox klikken > Preferences > Advanced > Network > Connection > Settings

Ik gebruik Safari voor mijn normale browse werk en heb Firefox ingesteld staan via een UK Proxy.

Hoef ik niet elke keer dingen in te stellen en zo.

Bij mij hier in Whyalla werkt het: Hola plugin voor firefox geinstalleerd, proxy aangepast (staat nu op auto detect), op de site van de NOS kreeg ik eerst de foutmelding dat ik geografisch gezien niet op de juiste plek zat, dus Hola ingesteld op NL en het werkt, MAAR hij buffert wel enorm dus of ik daadwerkelijk schaatsen te zien krijg of telkens een beetje...

Maar wellicht dat het voor mensen met een beter internet wel goed te zien is.

Op Channel Ten laten ze liever de openings ceremonie voor de zoveelste keer zien.... :(

Te vroeg gejuigd... Nadat het bufferen mij te lang duurde, de pagina opnieuw geladen en ik zie nu uberhaupt het video venster niet meer.
Dus...
Zal het net als bij de zomerspelen gaan? 2 weken lang, urenlang opnemen (dvd recorder) voor in totaal nog geen 10 minuten judo? Het mooie van de Spelen is, dat je sporten ziet die je anders niet zoveel op tv ziet, maar hier zenden ze dus vooral de Aussies uit. Jammer.

Proxy gelukt! Maar idd, na 1 minuut blijft ie hangen en moet je opnieuw laden. Huilen met de pet op dus!
Beepmeep, als je het toch wil zien: via channel 10 op de comp. Die hebben 8 kanalen en zenden alles helemaal uit. Schaatsen is nu op kanaal 2. Ik had zo graag het commentaar van Frank & Erben erbij gehad. Die weten toch beter waar ze het over hebben. Plus alle interviews en gekte in de studio.

Ik heb nu, as we speak lopen:
- channel 10 app op de ipad
- NOS live op de laptop (soms...)
- het geluid van radio 1, daar zitten Carl Verheijen en Paulien van Deutekom. Beter dan niets...

Ah, Bokko is aan zet, nu is het echt begonnen!
Raar contrast hoor, na het snorkelen vandaag met 40C

Het is nu ook op tv (channel 10).
Geen idee hoeveel/hoe lang. Heb wat last van de warmte (45C hier geweest vandaag), dus lig/zit vooral te slapen/suffen. Zo maar weer richting bed, maar viel toevallig in de wedstrijd met Bergsma.

Mooie race van Sven en de andere nederlanders. Het begon op Channel one en schakelde later over naar Channel ten, maar bijna alles gezien. Miste alleen het begin van de race van de derde rus.
groetjes Johan

Hmm, ik wil de videos van de huldiging etc kijken maar "video not available or access denied". Ook met Tunlr of een NL proxy...
Kunnen jullie in NL de filmpjes wel bekijken?

Nog 'even' en dan heb je NBN...

Oh nee, toch niet, Abbott is nu de baas...>:D
Nog steeds NBN onder Abbott, maar mogelijk geen fiber to the home, alleen to the hub. Maar sommigen hebben geluk dat hun gebied al onder kontrakt is, zoals mijn woninkje ;)

Stomme TEN. Zit je rustig te kijken, reclame.
Na de reclame, ijs hockey. Wat?
O, even over naar One. Je mist de start, maar vooruit je kan kijken. Dan reclame.
Weer over naar TEN....... Waarom blijven ze niet op een zender uitzenden............................

Back