Olympische Spelen (lees: schaatsen!) kijken down under

Om je gerust te stellen. De nos.nl site deed het vandaag op mijn werk ook meer niet dan wel bij de 500mtr.
Hoop dat dit je een beetje troost :up:
 
Ik heb gisteravond nog redelijk wat gezien (3 Nederlanders en de valpartij van de Aussie) van de 1e ronde, maar het is wel veel overschakelen van One naar Ten en weer terug. Even met de ogen knipperen en je hebt het gemist! Maar het is leuk om weer eens schaatsen te kunnen kijken :)
 
Whaah! Het was zo goed!!! :) Ik was vergeten mijn wekker te zetten maar werd spontaan om 3 uur wakker en kon nog net de laatste 5 ritten van de 2e omloop zien. Zo gaaf dat er eindelijk is goud bij de 500m is. En super dat beide broertjes wat gewonnen hebben. De prijs voor beste verliezer gaat sowieso wel naar Smekens. Man wat zuur, en dan wel gewoon met alle pers praten; pure klasse. Als t Sven of erger nog in t verleden Bart Veldkamp geweest zou zijn, dan waren er dingen in elkaar getrapt.

Voor afterbang; ja ik zag tweets van NL's die geen tv hebben en thuis via de livestream probeerde te kijken en die wenste de NOS geen lieve dingen toe. Ik heb de aussie streem op de ipad gekeken en refreshte elke minuut de NOS stream in de hoop Erben Wennemars uit zijn bol te zien gaan. Video's terugkijken wil alleen niet en dat is jammer. Kan jij dat wel?

Vanavond niet echt medaillekansen dus laat ik maar eens bijslapen :)
 
En maar wachten tot TEN het schaatsen gingen laten zien.
Niets dus. Van ellende maar om 22.00 naar bed gegaan.
 
Zojuist Firefox en Hola-plugin geinstalleerd en hier in Parra hebben we (ondanks Telstra fraudband :) ) redelijk vloeiend de stream van de NOS te pakken. #ikbenblij
 
Goede tip voor de 'locals' In 2012 kon het niet trouwens:

"...De NOS zal dit jaar het EK 2012 niet alleen op televisie live uitzenden, maar ook via de iPhone-app. Dit liet de omroep weten in een persbericht. Het is al langer bekend dat de app livestreams van belangrijke gebeurtenissen kan aanbieden, maar we wisten nog niet zeker of de NOS ook voetbalwedstrijden tijdens het EK zou tonen. Alle wedstrijden worden volgens de NOS via de app aangeboden.

James Tjan van de NOS laat aan iPhoneclub weten dat de livestream alleen te bekijken is vanuit Nederland: “wij zijn verplicht om gebruik te maken van geoblocking, waardoor je per se een Nederlands ip-adres nodig hebt om de livestream te bekijken...
"

Maar we horen het graag van de locals :up:
 
Het vreemde is dat ik wel het schaatsen op Nos.nl kan zien, maar wanneer ik de andere sporten wil kijken dan gaat dat niet.
Geen melding, niets, alleen een zwart scherm.
 
Back
Top