Ons visum traject naar South Australia

Leuk he, zo speuren naar huizen?:smile:

Ziet er goed uit dat stukje land..het is in NT toch wel een stukje duurder helaas :-(

Om even lekker mee te dromen vind ik dit wel leuk om te huren

http://www.allhomes.com.au/ah/nsw/rent-residential/104-brooks-creek-road-bywong-queanbeyan-region/1316765352011

Ik denk dat wij eerst een tijdje een appartementje zullen huren..lekker lage kosten en tijd zat om rustig rond te kijken..
Denk dat wij toch eerst een maand of 2 lekker vakantie gaan houden voor we wat gaan huren....:cool:

Wij willen zo snel mogelijk een baan voor Fokko vinden zodat we de rest van het geld kunnen investeren in ons nieuwe huis en vliegtickets voor noodgevallen. :wink:

Ben bang dat we spijt krijgen als we te snel kopen...je weet nooit in wat voor een wijk je terecht komt of hoe de situatie uitpakt..

Enneuh..je ziet het he...wij zitten over het hele net :wink:

Ja, ik weet je overal te vinden. :wink:

We zoeken een baan, dan een goede school, dar kopen we stukje grond en daar een huisje op.
Maar goed, we waren ook van plan om hier te blijven wonen tot ons 80ste, kids naar de dorpsschool en op voetbal in het dorp.
:grin: :grin: :grin: en daar komt ook niks van!!!!! :grin:

Ja, ik weet je overal te vinden. :wink:

We zoeken een baan, dan een goede school, dar kopen we stukje grond en daar een huisje op.
Maar goed, we waren ook van plan om hier te blijven wonen tot ons 80ste, kids naar de dorpsschool en op voetbal in het dorp.
:grin: :grin: :grin: en daar komt ook niks van!!!!! :grin:

Plannen zijn er om gewijzigd te worden!!!! :grin: :wink:

Back