Ontmoeting xpdite leden Perth?!

Simone

XPdite Hero
Ok, het is tijd dat we een keer samenkomen!

We hebben nu hier (zo ver ik weet)

Simone(aussie/dutch) en Pascal
Sander en Michelle (aussie)
Tanja en Steve(aussie)
Marielle en Kym(aussie)
Shyanne (hoe spel je dat...)(niet op het forum, maar vriendin van Marielle, woont al 6 jaar in Perth)
Anne Marie en Tim (aussie)
Aad en Esther
Andrew, een aussie die dit forum leest, heeft Nederlandse ouders, kan een beetje Nederlands

Oh jee... nu ben ik vast iemand vergeten....


Nou, wat dachten jullie van een zondagmiddag in King's Park?
(ik ben erg practisch, maar helemaal niet creatief, dus als iemand betere ideeen heeft.... :) )

Ik zat te denken aan het weekend van de 20ste Maart, maar als dat te kort dag is, moet het 2 weken daarna, want volgens mij is het weekend daartussen Pasen, en dan gaan wij richting Toodyay..!)
(ik moet toch echt een vulling voor mijn agenda gaan kopen..)


Aussie partners zijn uiteraard welkom, en er zal toch gedeeltelijk Engels moeten worden gesproken, want bijvoorbeeld Michelle kan niet veel Nederlands.

Nou, graag feedback op dit plan dus! :)
 
Ik wou dat ik kon zeggen dat je mij (ons, sorry) vergeten was.

Helaas voor mij, maar veel plezier in ieder geval.  :up:
 
hey,

leuk idee om samen te komen. Tim en ik kunnen wel 20 maart en King's park klinkt goed...

groetjes Anne Marie en TIm
 
Hallo!

Ja hoor, klinkt goed - lijkt ons leuk.  :up:
20 maart in Kings Park is prima, volgens mij hebben we niets gepland. Kan ik ook het park weer eens zien, ben ik nog niet geweest sinds we in 2003 in Perth waren.

Groetjes,
Sander & Michelle
 
Hoi,

20 maart klinkt goed, misschien moeten we wat nader de plek in Kings Park vermelden?
Kings Park is nogal groot en vooral op zondag redelijk druk.
Het grasveld bij de fonteinen een idee? (weet even niet hoe de fonteinen heten).

Hoe herkennen we elkaar? Aan de klompen?  :-D

Grtjs.

@@D
 
Ok dan!


Trouwens, het spijt me dat ik al jullie namen heb neergezet, ik wil niet dat jullie je verplict voelen te komen, het kan natuurlijk dat je daar helemaal geen zin in hebt of zo. :)

He, ik bedenk net.. hebben jullie kinderen Aad? Zo nee, dan hoeven we in ieder geval niet bij een speelplaats te zijn. Zo ja, zijn ze uiteraard welkom.

Als iemand wil bbqen kunnen we dacht ik het beste bij het Western Power parkland zijn, volgens mij is dat de enige plek waar BBQ's zijn.
Maar anders is bij de fonteinen ook mooi ja.

Herkenning... nou, 'toevallig' (!) heb ik iedereen al een keer ontmoet, behalve jullie dus en Andrew.
Nou, wie heeft er een NL vlag? :D
We moeten in ieder geval iets echts herkenbaar hebben, want het is altijd heel druk daar, en heel veel groepen spreken af....


Nou, ik hoop dat de rest dus ook de 20ste kan!
 
Hee Simone!

Wat een leuk initiatief!!! Helaas helaas kunnen wij alleen op 20 maart niet, want dan zitten we in Yallingup voor de surfkampioenschappen (in Margaret). Wel kunnen wij twee weken later, maar zo te lezen kunnen er veel mensen wel op 20 maart. Mocht dat doorgaan, dan in ieder geval heel veel plezier en tot de volgende keer!!!!

Groetjes, Marielle

ps. ik zal het bericht doorgeven aan Cheyenne
 
Ha Simone,

Leuk plan! Helaas voor ons net iets te vroeg, want wij komen op 4 april aan in Perth.

Jammer voor ons, maar misschien kunnen we het over niet al te lange tijd nog een keertje overdoen? Wij kennen absoluut helemaal niemand in Perth (of waar dan ook in Oz ;) ), dus wij zouden het heel leuk vinden om wat xpditers te ontmoeten.

Groetjes van Julia
 
he simone,

klinkt goed! 20 maart is, voor zover ik weet, geen probleem (hoewel met steve natuurlijk elk weekend een probleem is ivm zijn werk...) - kings park klinkt ook goed - wordt weer tijd dat ik eens wat dutchies ontmoet - had m'n moeder gisteren aan de telefoon en moest soms denken over nederlandse woorden.

dus...ik ben van de partij en steve afhankelijk van zijn werk (maar als het weekend na pasen, of een weekend daarna, de rest beter uit komt - ook goed!)

groetjes, tanja
 
Ik denk dat het beste dan toch is om 20ste door te laten gaan, maar wel helaas voor Marielle...  :-( (Yallingup is ook wel heeeeel erg leuk!!)
Maar we doen het gewoon ook weer een keer over!!

Het verbaast me al dat zoveel al kunnen, dus ik denk maar zo laten...?
Argh, is altijd moeilijk!
 
Jammer voor mij, een beetje te vroeg!  Misschien een andere keer tegen October/November, als jullie het niet erg vinden dat er een stel bij zijn die wat ouder zijn dan jullie (met twee lieve zoons van 10 en 12).  Krijg het idee dat jullie allemaal in de twintig zijn, begin dertig, jammer die tijd heb ik gehad.  Geeft niks, ben toch wel gelukkig!!!!! 

Veel plezier allemaal! 
 
[quote author=Seamic link=topic=1297.msg10792#msg10792 date=1110459145]
Jammer voor mij, een beetje te vroeg!  Misschien een andere keer tegen October/November, als jullie het niet erg vinden dat er een stel bij zijn die wat ouder zijn dan jullie (met twee lieve zoons van 10 en 12).  Krijg het idee dat jullie allemaal in de twintig zijn, begin dertig, jammer die tijd heb ik gehad.  Geeft niks, ben toch wel gelukkig!!!!! 

Veel plezier allemaal! 
[/quote]
Nee, is niet erg, ha ha!
Ja, volgens mij zijn de meeste 20-30.
Maar het grappige is, de groep van British expats waar we ook mee om gaan, is 30-40 met allemaal kinderen!  :-D Oh, en zelfs Chris, die wordt binnenkort 46, het dubbele van mijn leeftijd, ha ha!
 
[quote author=Simone link=topic=1297.msg10775#msg10775 date=1110448837]
Ik denk dat het beste dan toch is om 20ste door te laten gaan, maar wel helaas voor Marielle...  :-( (Yallingup is ook wel heeeeel erg leuk!!)
Maar we doen het gewoon ook weer een keer over!!

Het verbaast me al dat zoveel al kunnen, dus ik denk maar zo laten...?
Argh, is altijd moeilijk!
[/quote]

Ik ben er ook voor om het door te laten gaan, en dan doen we het gewoon snel nog een keer!!  :lol:  :up:
 
Ha Simone!

Heb de uitnodiging doorgestuurd naar Cheyenne, maar zij kan helaas ook niet op de 20ste. Ze wil je graag bedanken voor de uitnodiging. Heel veel plezier allemaal en hopelijk tot de volgende barbie!

Groetjes, Marielle
 
[quote author=Marielle link=topic=1297.msg10861#msg10861 date=1110543094]
Ha Simone!

Heb de uitnodiging doorgestuurd naar Cheyenne, maar zij kan helaas ook niet op de 20ste. Ze wil je graag bedanken voor de uitnodiging. Heel veel plezier allemaal en hopelijk tot de volgende barbie!

Groetjes, Marielle
[/quote]
ok.
Wanneer ga jij weer terug naar NL (tijdelijk!!!), want dan moeten we de volgende daarvoor houden!?
 
Hoi Simone,

Ik vlieg 1 mei terug naar NL....HELEMAAL geen zin in natuurlijk, maar ik moet de benodigde papieren regelen en een bezoekje aan Berlijn brengen, dus ik zal wel moeten. Het zullen een paar spannende maanden worden. Zou leuk zijn als het voor 1 mei nog zou lukken om iets af te spreken!

Groetjes aan Pascal!

Marielle
 
Ok. We hebben dus een tijd en een plek nodig....

Ik ben niet goed in knopen doorhakken.. maar het zal wel moeten!  :lol:


Ok, aanstaande zondag dus.
King's Park.
Western Power Parkland (ligt aan de westkant van het park, met een meertje, grote speeltuin, en bbq's. En een cafe, en kiosk met ijsjes)
Maar dit gedeelte is heel groot, dus moet meer specifiek... Ok, ik ga kiezen voor een plek die ik ken.
Ok, aan de kant van de grote speeltuin. Langs een stenen dinosaur. En dan bij het boompje in een kooi.
Dit is aan de noordelijke kant van de buitenlucht bioscoop, de linker kant als je vanaf de kiosk komt.

12 uur goed? Dan wordt het al behoorlijk druk daar, maar we moeten wel uitkunnen slapen  :wink:

Nou, de meeste van jullie zullen Pascal en mij wel herkennen, en hebben ons mobiele nummer denk ik...
Dit is Pascal:
2004_11_14_3.jpg

Als je het niet kunt zien op de foto, hij is maar ongeveer 170 cm

Ehh, ik kan geen redelijke, recente foto van mezelf vinden. ik ben ongeveer 167cm, donker bruin, half lang haar. Zwarte, beetje rechthoekige bril.

Ik zal mijn mobiele nummer even doorgeven aan Aad en Andrew. De rest kent me wel toch? Of in ieder geval mobiel nummer.
 
hey Simone,

Ik denk dat wij alleen je telefoonnummer thuis hebben...
Als het goed is weten we het wel te vinden, die dinosaurus..
Even betreft het eten, is een barbeque de bedoeling? Of gewoon een picknick? Zal iedereen eten meebrengen voor zichzelf of gaan we dat nog ff snel verdelen?

Anne Marie en Tim
 
[quote author=Anne Marie link=topic=1297.msg11339#msg11339 date=1111108216]
hey Simone,

Ik denk dat wij alleen je telefoonnummer thuis hebben...
Als het goed is weten we het wel te vinden, die dinosaurus..
Even betreft het eten, is een barbeque de bedoeling? Of gewoon een picknick? Zal iedereen eten meebrengen voor zichzelf of gaan we dat nog ff snel verdelen?

Anne Marie en Tim
[/quote]
ok, zal even mijn mobiel doorgeven.

Uhmmm, ik dacht gewoon aan zelf eten meenemen, en als je wilt dus bbq(bbq's zijn daar gratis)

Als je een goed idee hebt om te verdelen?
Heb ik geen ervaring mee.....

Ja, bij de dinosaurus dus, en dan iets meet aan de zijkant van het park(tegen het bos aan). Daar is ook een klein boompje met een hekje/kooi erom heen. :lol:
 
Back
Top