Ontmoeting xpdite leden Perth?!

oke zelf meenemen is goed... met de bbq's zal het wel druk zijn, aangezien het zondag is en volgens de weerberichten ook lekker weer wordt... En King's park is natuurlijk een populaire plek...
12.00 is wat ons betreft oke!

groetjes Anne Marie en TIm...
 
Hoi allemaal!
Veel plezier in het Kings Park - jammer genoeg kunnen wij er niet bij zijn want wij gaan pas  :-D :-D  maandag de 28e naar Perth ......
 
[quote author=Anne Marie link=topic=1297.msg11345#msg11345 date=1111130041]
oke zelf meenemen is goed... met de bbq's zal het wel druk zijn, aangezien het zondag is en volgens de weerberichten ook lekker weer wordt... En King's park is natuurlijk een populaire plek...
12.00 is wat ons betreft oke!

groetjes Anne Marie en TIm...
[/quote]

Ja, inderdaad, is altijd heel druk.
Gelukkig worden te bbq's zeg maar niet door 1 groep in beslag genomen, iedereen wacht op zijn beurt zeg maar
 
He Sander!
Volgende keer dat je hier op de computer zit, wel na de tijd uitloggen, ha ha!  :-D
Dat bericht hierboven(over bbq's) was ik dus! ha ha!
Had het daarvoor niet eens door!!

groetjes

Simone
 
[quote author=Anne Marie link=topic=1297.msg11372#msg11372 date=1111147653]
Wij zijn trouwens te herkennen aan onze boxer pup... Die nemen we als het goed is mee!

Tim en Anne Marie
[/quote]
Yay! Heel goed!  :lol:


Ok, probleempje: er zijn onweers buien voorspeld....  :roll:
Voor de zekerheid maar paraplu meenemen...? Het zijn vast geen grote buien, als ze vallen.. maar ja, je weet maar nooit... Er valt ook niet veel te schuilen daar..
 
Hi,

Sorry dat we niet kwamen naar Kings Park. Moesten werken  :cry: en aangezien om 12 uur was afgesproken gingen we ervan uit dat de meesten al weg zouden zijn om 3 uur.
Hopelijk was het niet minder gezellig....

Grtjs,

@@D
 
Ja, het was wel gezellig. Maar volgende keer maar wel afspreken als iedereen kan!
We waren nu met 7.

Ja, ik kan me voorstellen dat je dan ook geen zin meer hebt na het werk om nog zo'n eind te rijden etc voor een paar uurtjes!

We waren er nog wel, dus voor de volgende keer..  :-D


Gelukkig heeft het niet geregend, maar het was wel ontzettend humid, en toch wel een beetje warm!
Ach ja, je kan niet alles hebben!
 
[quote author=Lost link=topic=1297.msg11496#msg11496 date=1111313927]
Hebben jullie foto's die in de gallery geplaatst kunnen worden? :-D
[/quote]
haha, yep!

Maar dan moet ik wel Pascal weg van de tv slepen om ze van de camera te halen... kan even duren lol.
Ik kan het ook vast zelf, maar hij heeft iets veranderd, en ik ben ook lui.....  :evil:
 
[quote author=Lost link=topic=1297.msg11519#msg11519 date=1111318081]
Ik ben geduldig en wacht rustig af :wink:.
[/quote]
Ga maar eerst mijn vraag in Dit forum beantwoorden, anders wordt het echt niks.
Heb trouwens helaas maar een foto. De andere is mislukt(alleen gras....) en die van de hond van AnneMarie en Tim staat er niet eens op...
We hebben echt een nieuwe camera nodig, want deze is echt irritant.
 
Simone: ik zal voortaan uitloggen!  :-D

Wij hebben ook een paar foto's gemaakt. Ik zal ze wel eerst moeten resizen want anders ben ik per foto waarschijnlijk een half uur aan het uploaden  :-o

Zal straks even kijken!

EDIT: Heb 4 foto's ge-upload. Ze staan in mijn user gallery. Is het misschien handig om deze foto's plus die van Simone in 1 algemeen album te plaatsen? Ik zag niet zo snel hoe ik dat voor elkaar kon krijgen?!
 
Ik weet niet meer precies waar ik het las, maar iemand opperde iets over een Perth meet op 30 april - koninginnedag...

In elk geval: ik ben ervoor! Lijkt me leuk en als het goed is zijn er nu wat meer mensen gearriveerd toch?
Wat mij betreft weer hetzelfde recept als vorige keer: Kings Park, BBQ of ergens anders, maakt mij ook niet zoveel uit eigenlijk...  :-D

Meer mensen die hier voor voelen?

Ok, moet gaan...onze spullen komen zo aan als het goed is....EINDELIJK!!!
 
Hallo allemaal,

Wij zijn nu net twee weken in Perth. De vorige meeting hebben wij helaas net gemist, toen waren we hier nog niet. Wij zouden het dan ook heel erg leuk vinden wanneer er op 30 april weer een gehouden wordt. Wij zijn dan zeker van de partij!

Verder alleen dit nog: Perth, wat een prachtstad!!!! Absoluut genieten hier :)

Groetjes van Julia

:beach: :flipper: :surfer:
 
Lijkt me leuk, maar weet niet of we dan kunnen..... We gaan misschien wat met Pascal's werk doen, hopenlijk hoort hij het morgen!
 
Ok, we hebben niks Zaterdag.... maar..... er is een grote kans dat het gaat regenen/stormen...(zondag ook trouwens)

Nou heb ik een voorstel(als iemand iets beters weet of dit niks vind, laat het aub weten!!!)

Omdat we waarschijnlijk maar met een klein groepje zijn... dacht ik.. misschien kunnen we uit eten/drinken in de city, 's avonds....
Ik zat leuke pubs te bedenken... Moon en Sixpence ben ik laatst al geweest.
Dan bedacht ik nog:
The Brass Monkey (aussie pub in Northbridge)
The Belgian Beer Cafe (in de city zelf, corner Murray en King streets)
Belgisch is het dichste bij wat ik Nederlands kan verzinnen. Er is wel een Nederlandse club in Wembley, maar dat is niet echt een restuarant of een pub. En is ook alleen maar voor leden(die ook meestal wat ouders zijn dacht ik?)

Hmm, can geen webpage ervan vinden voor die van Perth, maar ze zitten ook in andere steden:
http://www.belgianbeercafebrussels.com.au/

Perth (site under construction...)
http://www.thebrassmonkey.com.au/


:)
 
Back
Top