Ook wij kijken of we kunnen vertrekken

Wat post betreft. Wellicht is een PO Box in Hervey Bay of Maryborough of zo een idee? https://auspost.com.au/receiving/manage-your-mail/po-boxes-and-private-bags. Neem de kleinste optie. Grote pakketen komen ook gewoon aan/worden bewaard :)
Wij hebben een PO Box omdat de postbode ons te ver weg vindt of zo....

Ik ben zelf wellicht wat (overdreven) risicomijdend met Li-Ion in combinatie met goedkoop en hitte. Als de fabrikant beloofd dat ze onder de bonnet kunnen overleven is dat niet altijd waar.
Mocht je ergens anders ruimte hebben zou ik zelf dat doen.

Deze video is weer een andere kijk op de zaak ;)

Ik weet het ook niet maar weet dat ik al 6-7 jaar dezelfde AGM battery heb en die doet het prima voor mij. Dus het enige wat ik kan zeggen is doe je due diligence ;)

Last edited:
Dankzij dit bericht maar een AGM 80 Ah. genomen. Beter safe than sorry. Gisteren de Wiltrak opgehaald. Rijdt fantastisch.
Vandaag dagje rust en naar t strand. Weekje Hervey Bay. Hele andere setting dan Brisbane. Wakker geworden door vogels ipv sirenes. 😀

Dankzij dit bericht maar een AGM 80 Ah. genomen. Beter safe than sorry. Gisteren de Wiltrak opgehaald. Rijdt fantastisch.
Vandaag dagje rust en naar t strand. Weekje Hervey Bay. Hele andere setting dan Brisbane. Wakker geworden door vogels ipv sirenes. 😀
Aha, je bent aan Brisbane ontsnapt ;)

Zit je nu in de caravan?

Ben het even kwijt. Heb jij een auto en een caravan gekocht op afstand terwijl je nog in NL was?
Afgelopen mei gekeken of t was wat we wilden. Auto besteld direct toen we het visa hadden, caravan vorige week. Puur omdat we het geld niet aan huur kwijt willen zijn, een huis nog niet geregeld is en we met de tijd toch zoiets wilde. 😉

Zo weer even een korte update. We hebben een offer op een huisje in Glenwood. Niet te groot maar wel met 3 slaapkamers. Huis stond al zo goed als leeg dus nu huren we het tot de verkoop rond is. Wel fijn, caravan staat op eigen terrein en gebruiken we alleen om te slapen. De kleine man gaat naar school en Marloes is op de de opleiding. Nu langzaam aan alles naar ons droomhuus ombouwen. Tuin is net zo groot als bij ons oude huis maar hier bijna alleen gras. Dus zitmaaier gekocht. Ook twee avocados gezet. Pff leek wel beton die grond maar ze staan.
Verder een koelkast, wasmachine en tv. Iedereen kan nu zijn ding doen. Zit ook een zoutwater zwembad bij😄 Daar ligt nu iedere middag een Zeeuws zeehondje in te plonzen. Ook een dagje met de Wildtrak naar Rainbow beach gegaan. Super mooi daar. Volgende keer meer richting de ferry naar Fraser. Ook mooie stukken gezien daar. Heerlijk weer ook. 'S avonds koel en overdag warm. Hier kan ik wel aan wennen. Nu benieuwd of we snel onze spullen krijgen. Boot meert half november aan, of we krijgen nog wat extra formulieren om in te vullen😝 daar zijn ze gek op hier.
Wil je bijen houden. Permit aanvragen. Wil je een slang als huisdier, permit aanvragen. Ghehe ik ga maar bij zo'n instantie werken. Altijd wat te doen.
Affijn nog geen spijt 😄

Moest het even opzoeken, maar je zit mooi tussen Gympie, Rainbow Beach, M’borough en Hervey Bay!

Alles ‘dichtbij’ maar ver genoeg om er geen last van te hebben 😉

Back