Hallo, Je leest hier heel veel verhalen over hoe het moet en wat je er voor nodig hebt om naar Australie te kunnen komen, maar ik ben ook wel benieuwd naar de verhalen hoe het gaat vanaf het vliegveld in Australie als je er aankomt met een skilled independent visa. Wat je dan moet doen, waar je aan moet denken, handige tips enz. :? :dunno: Aangezien je vanuit nederland al een baan aangeboden krijgt. Wat doet de werkgever allemaal voor je( of juist niet!) Hoe lang heb je de tijd voordat de kinderen naar school moeten (school uitkiezen); voordat mijn man moet gaan werken. Hij wilde nl eerst mij (en ook zichzelf) helpen de boel een beetje te regelen voordat hij gaat werken.
Zijn er mensen die al met een skilled independent visa ergens tegenaan gelopen zijn sinds ze in aussie leven?
Ik ben wat vooruit kijkend zodat ik alles op mijn eigen gemak kan verwerken en een plekje kan geven en/of er juist naar toe kan leven.
groetjes astrid :fish:
Zijn er mensen die al met een skilled independent visa ergens tegenaan gelopen zijn sinds ze in aussie leven?
Ik ben wat vooruit kijkend zodat ik alles op mijn eigen gemak kan verwerken en een plekje kan geven en/of er juist naar toe kan leven.
groetjes astrid :fish: