Volgens mij heeft wachten met overmaken weinig zin of je moet al heel lang kunnen wachten...
Wij hoopten ook dat de Euro het iets beter zou gaan doen en hebben zodoende bij aankomst maar een deel van wat we dachten nodig te hebben de eerste tijd, overgemaakt...moeten nu( 4 weken later) weer wat overmaken en de koers blijft slecht!!
Tja en dan de vraag wat doe je met spaargeld, nu overmaken en profiteren van de hoge spaarrente hier of toch wachten tot de koers gunstiger wordt? Ik weet het niet....
Mien
Ik dacht zelf aan eventuele huur van een auto of eventueel boodschappen en vast nog wel andere dingen. Is sowieso wel handig om een creditcard achter de hand te houden. Zal de bank is vragen of die inderdaad wordt geblokkeerd bij uitschrijven...
Edit: zag al op internet dat je volgens de wet geen kredieten meer mag hebben als je je uitschrijft. Creditcard valt daar helaas onder...
Had vandaag nog wel de spaarbank (leaseplanbank) gemaild met de vraag of je de spaarrekening kan aanhouden, helaas is dat ook niet mogelijk.
Ik heb hier gewoon nog 8 maanden met mijn ANWB Visa card kunnen betalen. Was geen probleem.Spaarekening is afhankelijk van welke bank. Ibg idd gelukkig wel anders hadden we iets minder spaargeld in ons reservepotje <_<
Ik denk dat ik leaseplan ook maar gewoon stiekem aanhou. Het ergste dat ze kunnen doen is mijn geld weer teruggeven