Opnieuw EOI indienen nuttig?

Move123

Active Member
Hey, nou we zijn weer even op het forum.. haha.
Nu de nieuwe lijsten bekeken en luckily 65 (189) en 70 (190) punten!
Maar wat we ons afvroegen. Is het nuttig om de EOI opnieuw in te dienen? Want we hebben nog steeds geen reactie.. Of werkt dat juist nadelig?
 
Hi, als jullie puntenaantal is veranderd dan kan je dit aanpassen in je reeds bestaande EOI, is er niets veranderd dan zou ik zeker niet een nieuwe EOI indienen want dan krijg je volgens mij een nieuwe DOE (date of effect) en dan kom je weer achteraan in de rij. Van wat ik zo lees op andere forums is er nu best kans dat de 65 punters binnen nu en een paar rondes aan de beurt zijn, althans voor de non-pro rata occupations dan. De pro rata’s is een ander verhaal, die zullen nog langer moeten wachten als de invitation rounds zo doorgaan. Voor 190 NSW hangt het volgens mij ook erg van je occupation af en van je Engelse score, zij willen het liefste mensen met “Superior English” heb ik begrepen..
Hoop dat jullie snel een uitnodiging zullen krijgen, ik weet hoe frustrerend dit hele proces kan zijn, wij wachten ook al sinds februari :( Willen jullie sowieso naar NSW? Of maakt t niet zoveel uit?
Gr.
Susanne
 
Back
Top