Oranje speelt wie gaat er van Perth naar Sydney

looseontheloop

New Member
Op 10 oktober speelt het nederlands elftal een oefeninterland tegen de sokkeroos in Sydney.
Zijn er meer die misschien gaan?

Erik Mandurah
 
In het topic hieronder hebben een aantal aangegeven om de Nederlanders toe te juichen:

-> http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=10101.0
 
Lijkt me wel heel gaaf om te gaan, maar wie gaat er op al die kinderen passen???? Of nemen jullie de kleintjes mee? Is misschien ook wel een leuk idee.......

Zal hoop ik niet zo snel uitverkocht zijn, dus ik neem nog even bedenktijd.... :|
 
[quote author=Sacha link=topic=10178.msg142007#msg142007 date=1246502460]
Lijkt me wel heel gaaf om te gaan, maar wie gaat er op al die kinderen passen???? [/quote]
Marie-Louise? :) ;-)
 
Als ik toch naar de wedstrijd ben (mijn vrouw is geen voetballiefhebber) kunnen er hier gerust een stuk of 10 kinderen `gedumpt` worden :lol: :lol: :grin: :up:
 
Met die van Sacha en Dirk zijn dat er dan vier. :up:

Met heen en weer vliegen en tijdsverschil zijn we denk ik nog geen drie dagen weg.

Vinden de kids vast niet erg.

Erik Mandurah
 
Laten we er een lang weekend van maken!!!! Zal de vrouw van Wilbert heel leuk vinden  :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Wij gaan ook en ik wilde de kids eigenlijk meenemen Jip is bijna 7 en Tijl is 3.5 jaar.
Ze zouden het allebei heel leuk vinden en ik kan niet Tijl alleen ergens?(vrouw wilbert) onder brengen?
 
Leuk Loecky,
Mijn dochter Karina is dan ook 3,5jaar en onze Alex van 2 kan het denk ik prima vinden met de jongste van sacha.
Dat wordt een leuke logeerpartij. :grin:
.....
mijn vrouw begint nu toch een beetje te twijfelen.....

Erik
Mandurah
 
Op LinkedIn vroeg iemand zich af of er in Perth niet ergens door een Oranje Legioen gekeken wordt, waar je rustig kan komen aanwaaien.... :|

hoeft er ook niet zo lang opgepast te worden :up:
 
Is misschien inderdaad wel beter voor Margo, had al een beetje medelijden met haar  :roll:
 
Ook goedemorgen Sacha ... :).

Nog geen planning voor uitzending bij de sportsbar bij Burswood. Klaarblijkelijk plannen ze maar een maand vooruit. misschien in September nog eens checken: http://www.carbonsportsbar.com.au/ en dan bij 'schedule'
 
Dat krijg je met Toos Werkeloos.... dan zitten we vroeg achter de PC. De kinderen kijken Barbie en mama heeft ook even rust!  :lol:
 
We kunnen natuurlijk ook even vragen of ze voor een paar Oranje fans de wedstrijd willen inplannen in de sportsbar.
Voor iedereen die niet van vliegen houdt....
ook goeiemorgen

Erik Mandurah
 
Lijkt mij een goed plan. We hebben nu nl. niet alleen te maken met Toos Werkeloos, maar misschien ook wel met Koos Werkeloos (wel gezellig zo :grin:)
 
Back
Top