:-) over 6 nachtjes gaan wij weer terug maar hoe zit het met een stempel/sticker

liz-lizzy

New Member
HAllo  :)
Even een vraagje- mijn australische vriend die is nu een jaar bij mij in nederland geweest en ik ga nu weer met hem mee terug op een working holiday visum voor ene jaar.We vertrekken op de 18de  :up: nog maar een paar nachtjes!
Maar hoe zit dat als ik op Sydney airport aankom?moet ik dan ergens naartoe om een sticker in mijn paspoort te krijgen of is die electronic visa application de verklaring genoeg dat ik naar australie mag?
Het zal vast wel ergens staan wat ik moet doen maar ik  denk dat ik het voorbij ben gelezen.

Groetjes,
Lizzy  :)
 
Je zou even op http://www.imi.gov.au kunnen kijken of je daar wat meer info over kan krijgen.

ik weer dat toen ik een WHV had ik daar een sticker van in mijn paspoort kreeg nadat ik bij de ambassade was langs geweest.

Maar ja dat is bijna 4 jaar geleden.... :?

Gr.Koen
 
ik heb het gevonden  :)

You will not have a visa label placed in your passport when travelling to
Australia as your visa is recorded electronically in Australia's visa systems.
It is recommended that you print and keep a copy of this advice for your
personal records.

bedankt Koen
 
Toen wij een jaar geleden naar Oz gingen, hebben wij ook een electronische vasa aangevraagd voor Paula (mijn vrouw). Er was geen probleem om door de customs te komen.
Wel werd er gevraagd waarom wij niet door de "locals" gate zijn gegaan, want ik heb een Ozzie pasport, en Paula kon eigenlijk zo met mij mee door die gate.

Het is maar dat je het weet.

Rene

Ps. Alvast een fijne reis toegewenst.
 
Hey Rene...


1 vraagje voor je.... wat is een VASA????

is dat :

A: een type fout  :evil:
B: een Visa  :up:
C: typen zonder bril  :loldevil:
D: All of the above.....  :up:

Greetz,
K.
 
@ Koen,

All of the above!!  :eek:ops!:

@ Tum,

:lol1: :loldevil: :rotflmao: :happy:
Mooi gevonden hoor!! :up:

:wheelchair:
 
Back
Top