Perth here we come!

Hey!
Allen bedankt voor de reacties. Lucy is aan de beterhand al moet ze elke inspanning vermijden, dat laat haar art-werk weer de vrije loop. We zijn blij dat we zo goed geholpen zijn. We prijzen ons gelukkig, andere mensen hebben veel grotere problemen.
Ondertussen is de hele papierhandel voor Diac doorgestuurd naar het hoofdbureau van TIG. Een laatste checkup en dan maar insturen bij Diac. En vervolgens het lange wachten?
Groeten Henk.

Hey Henk,

goed om te horen dat Lucy beter is!

En vervolgens het lange wachten?

Misschien wel, misschien niet. Sommigen hebben na 9 maanden nog altijd geen nieuws, wij hadden het visum na 3,5 maand. Het lijkt wel een lotto.
Wanneer hopen jullie te vertrekken? (ruwe schatting)

Groetjes,
An

Hey!
Even een update,
We hebben deze week de formulieren voor DIAC heen en weer gemaild met het immiburo,
We hadden verwacht dat zij de aanvraag zouden lodgen op vrijdag, maar dat is dus nog niet gebeurd.
Grrr, vertraging............. Maar daar mogen we niet te zwaar aan tillen zolang het maar tot in de puntjes in orde is zodat we verder geen problemen krijgen. Komende week dan? Dat zou mooi zijn.
Ondertussen lijkt ons huis op een winkeltje, alles wat we niet willen meenemen naar oz moet de deur uit.
En dat gaat goed, woensdag hadden we de playgroup (van de Brugse foreignclub) en iedereen wilde wel iets.
In de woning is ook weer wat meer interesse, grappig een Engelsman, maar kopen is nog iets anders.
Groeten Henk.

Héhé, eindelijk!
Het hele zaakje is ingestuurd! Jaja, alles is op vrijdag 22 juni ingestuurd naar Diac voor de visumaanvraag. Zouden ze dat al ontvangen hebben? Ja toch? Pfff, nu wordt het wachten. Welcome to the club.
Groeten Henk

Succes met de verkoop van jullie huis.
En natuurlijk met het wachten, niet het leukste onderdeel van het proces.

Groetjes Erna

Hey!
Ik heb vandaag vernomen dat het tot zes maanden kan oplopen totdat je een case-officer krijgt toegewezen, dat is wat anders hé dan twee of drie maanden. Dit alles is te wijten dat ze een "beetje" ondergesneewd zijn, maar ze beloven alles af te werken in de normale termijn 8-9 maanden?
Pfff... Hoofd boven water houden en blijven hopen...
Groeten Henk

tot 6 maanden? Ik wacht al 7,5 maand en heb nog geen case officer (en zo meerdere met mij). Het kan dus ook iets langer duren...
Maar het komt vanzelf goed :up:

Wij wachten ook al bijna 8 maanden. Volgens mij zitten de NL-ers en de B-ers
in een erg langzame regio. Moed niet opgeven zekers. In ieder geval veel succes

Ha-haa!
Toch een beetje goed nieuws vandaag, ik heb een e-mail ontvangen zeggende:
"Your application has been lodged! Perth has just let me know they sent it off today"
Dus positief blijven hé! Al regent het hier heel de dag pijpestelen, leuke zomer....
Met het huis is alles stil en dat ziet er naar uit voor de volgende weken ook. Dat vraagt om een beetje extra adverteren en een paar bordjes "te koop".
Groeten Henk.

[quote author=Wilsil link=topic=7102.msg94754#msg94754 date=1184111688]
Regen?
Nou hier schijnt de zon volop, in de winter.
[/quote]
[size=10pt]Ha![/size]
Hier nog geen twintig graden en bakken water en tis zomer, daar is het warmer en zonnebrand in de winter?
En dan vragen mensen waarom naar oz verhuizen...
Groeten Henk.

Hallo Henk,

Het 'goede' seizoen voor de huizenverkoop is gestart, nu nog een beetje zon en dat lukt wel. Succes met het wachten, geduld is een mooie deugd (wij weten er ALLES van) en ik duim mee voor jullie vanuit Belgenland. :up:

groetjes,

Mireille

Back