Perth here we come!

Hey!
Even een update...
Er is nog niets gebeurd ondertussen...
Oh ja, toch wel al wat spullen verkocht. Het is niet te geloven hoeveel rommel een mens in zijn leven kan verzamelen.
Het huis? Jammer, stilte (voor de storm?) Weinig (geen) belangstelling, komt dat door het verlof? Het agentschap heeft gezegd dat vanaf september er vele geinteresseerden zullen op af komen. Eerst zien. Oh, geen zorgen maken. We zijn het eveneens aan het overwegen bij verkoop te verhuizen naar Engeland in afwachting van onze visa. Dat zal ons wat extra tijd geven (vooral voor de kinderen) bij Nanny en Grampy! [quote author=shelley2 link=topic=7102.msg94694#msg94694 date=1184046273]
Wij wachten ook al bijna 8 maanden. Volgens mij zitten de NL-ers en de B-ers
in een erg langzame regio. Moed niet opgeven zekers. In ieder geval veel succes
[/quote]
Het zou kunnen sneller gaan dan op Brits grondgebied! haha! Gewoon afwachten hé!
Groeten Henk

Even terug van weggeweest...
Er is niet veel gebeurd hoor, goede vakantie gehad, een leuke beestenboel voor de kinderen, vliegtuigen nagezien op korte vlucht (haha, niets vergeleken met vlucht naar oz!) Het idee om naar Engeland te verhuizen is een beetje afgezwakt, zeker nu de kinderen terug naar school gaan. Ze doen het beiden zoooo goed, dat het ontmoedigend zou zijn te verhuizen. Tevens we hebben de laatste twee maanden hier niemand gezien die geïnteresseerd is in een beetje eigendom, hetzij een andere makelaar die een poging doet om aan de bak te komen. Ontmoedigend... Ik zal zelf maar een poging doen om het huis te promoten. Kweet nog niet hoe, maar waar een wil is , is een weg. Foto's, website opzetten, doorsturen naar jan en alleman? Foldertje maken, er moet iets goed inzitten. We zien wel, zei de blinde...
Iemand op terugweg van oz op zoek naar een landelijke woning in België? Nee? Jammer.
Hey kop op, we hebben het hier wel naar onze zin en eigenlijk wachten we op onze visa. Volgend jaar? jajah, effe wachten!
Maar we kijken er wel naar vooruit!
Groeten Henk.

Hoi Henk,

Wij zijn indertijd ook overgestapt naar een andere makelaar en toen was ons huis binnen 2 maanden verkocht terwijl het al ruim 1 jaar te koop stond! Dus het helpt echt als je huis gepromoot wordt in andere krantjes etc! En het hamgt er natuurlijk vanaf hoe hard de makelaar voor jou zijn best doet. Ik duim met jullie mee  :up:
Het komt allemaal goed!

Succes Marie (ook terug van weggeweest..)

Goed nieuws, ik heb een mailtje ontvangen en het begint met
[glow=red,2,300]Please find attached a letter acknowledging receipt of a Skilled visa
application by the Adelaide Skilled Processing Centre (ASPC).[/glow]
Haha, dankuwel Jennifer!
Och, ja dit is wel een opkikkertje maar een case officer zal er slechts in maart 2008 toegewezen worden.
Precies zoals verwacht eigenlijk, tijd genoeg om ons Belgisch leventje op te rollen.
Het huis? niks hoor, geduld.
Geen probleem, ik ben er zeker van dat we dit jaar een witte kerst hebben!
Groeten Henk.

Terug van weggeweest! Twee maandjes geen forum gezien, en raad eens, het huis is verkocht! We leven tussen de dozen!
Goed nieuws dus,  Hoera! De enige band die ons hier vastketende is verbroken. Jah, ietsie te vroeg maar eigenlijk toch wel goed want nu hebben we de kans om nog een half jaartje in Engeland te vertoeven. De wens van nanny en grampy, ze zullen nu veel tijd met de kindjes kunnen spenderen voordat we emigreren. Praktisch: we zijn volop aan het inpakken en heel wat overtollige spullen willen we van de hand doen. Het ziet er naar uit dat we net voor de Kerst in Engeland zullen wonen. Jammer genoeg zal ik nog zal moeten terugkomen om alles op te ruimen en ook nog voor het werk. Dat zal wel geen probleem zijn want we beschikken nog over het huis tot in februari. We zijn hier allen zeer opgetogen met deze nieuwe wending. En nu terug aan de slag, doos nummer 23!
Groeten Henk.

GEFELICITEERD!!!  :up:
Hartstikke goed joh! Wat een opluchting! :smile:
Veel plezier in Engeland!!!!

Liefs Ivette

Hey Maryhinge,

Gefeliciteerd met de verkoop van het huis, en dan nu lekker naar "England".
Ben een beetje jaloers dat jullie een half jaar lang kunnen oefenen op het links rijden  :grin:
Heel veel succes in de aankomende periode.

Groeten van Barbara  :up:

Van Harte gefeliciteerd  :up: ! Fijn als dat huis eenmaal verkocht is, wij stonden ook een vreugdendansje te doen  :wink:

Veel succes met de laatste loodjes in Engeland!

Wauw, goed nieuws!!! Geeft je ook nog de kans om een beetje te kunnen wennen aan het weg zijn uit nederland en minder dichtbij vrienden en familie zijn. Kep zelf een jaar in Ierland gewerkt en gewoond en dat heeft erg bijgedragen aan t gewenningsproces voor mij. Heb heel erg genoten van Ierland maar kan nu ook weer extra genieten van mn tijd in Nederland!

HELLO!
Terug van weggeweest!
Zoals aangekondigd wonen we nu in Wiltshire, Engeland. We wonen in een gezellig huisje en hebben een job. De Kinderen stellen het heel goed en hebben zich vlot aangepast. We hebben een hectische, superdrukke periode achter de rug en beginnen langzaam te settelen. Jaja, goede voorbereiding voor het rijden aan de linkerkant. Voor mij persoonlijk is het beste onderdeel de Engelse taal. Engels spreken en vlot Engels spreken is een groot verschil en dan op het werk al die technische termen... We zijn nog steeds spullen aan het verkopen, niet te geloven wat een mens kan verzamelen. Wat betreft de visa is het nog steeds wachten, maar ondertussen hebben nanny en grampy de tijd van hun leven met de kinderen.
Groeten Henk.

Back