jaja ook ik heb ook een hele mooie die ik graag wil laten zien maarre...
weet iemand hoe ik die fopo vanuit mijn pc naar dit stukje kan zetten hahahaha!
blond he !
greetzzzzzzzzzz, Cindy
Het moet een plaatje zijn wat op internet staat. Iets van je eigen harde schijf zul je eerst zelf op internet moeten zetten. Als je een plaatje van internet hebt (ik zoek ze altijd op via google) dan klik je met rechts op het plaatje. In het menu wat je dan krijgt ga je helemaal naar onderen en dan klik je op 'eigenschappen' dan kopieer je de URL. Staat achter Adres:
Dan plak je die in je bericht en je selecteerd de link. Dan klik je op het knopje 'insert image' (2e rij hierboven het 2e icoontje van links) Dan komt er voor de link
Je kunt dit ook zelf voor en achter de link typen, maar dan wel precies zoals het hierboven staat!
De hond hier 2 berichtjes boven is trouwens tot 3 keer toe (dacht ik) uitgeroepen tot de lelijkste hond ter wereld en is onlangs overleden. Even ter info
[quote author=de vonkies link=topic=1229.msg39868#msg39868 date=1134120357]
jaja ook ik heb ook een hele mooie die ik graag wil laten zien maarre...
weet iemand hoe ik die fopo vanuit mijn pc naar dit stukje kan zetten hahahaha!
blond he !
greetzzzzzzzzzz, Cindy
[/quote]
je kan bijvoorbeeld op http://www.imageshack.us je plaatje uploaden (zonder te registreren) en dan de link hier op dit forum gebruiken.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.