Plaatjesketting

Status
Not open for further replies.
optical-illusion-wheels-circles-rotating.png

ouchi.gif

The Ouchi illusion, illustrated above, is an illusion named after its inventor, Japanese artist Hajime Ouchi. In this illusion, the central disk seems to float above the checkered background when moving the eyes around while viewing the figure. Scrolling the image horizontally or vertically give a much stronger effect.

(moest jullie toch een kans bieden om uit die serie optische illusieplaatjes te springen... het begint een beetje nerdy te worden - hoewel nerdy inmiddels wel weer enorm trendy is...)

Kangeroe misschien een tikkie groot... Maar als je ziet hoe de mieren hier de dooie beesten "opruimen"...
mier1.jpg

Jack, leg nou eens uit wat die plaatjes met het vorige te maken hebben...? Het gaat hier om een plaatjesketting... vaak spreekt het voor zich maar soms is wat uitleg wel nodig hoor!

Ik zal het even uitleggen.

We hadden mieren, en nu hebben we muziek. Hoewel er genoeg zullen zijn die mij niet kunnen volgen in de redenering Muziek -> Rammstein hebben we dan in elk geval nog de mieren! Pfoey.

[size=12pt] scutch en landmiles , zien jullie dan echt niet het verband, nu met deze mountainbike toch wel.  wel, ja , heb je hem, ja toch[/size][size=44pt] :evil:[/size]

hillmaster%2005_tif.jpg

antbicycle.jpg

Zal even Jack zijn fiets "linken" met de mieren.........heb je je gebruiks aanwijzingen nog ergens liggen Jack????

En nu landmiles

[size=14pt]om van je mieren af te komen[/size]

miereneter.jpg

man-eating snake
snake2.jpg

@Jack, sorry, ik snappie nog niet!   :thinking: Ik heb deze link bedacht:
Plaatje Landmiles:  Een acht (eight) met mieren
Plaatje Jack:  Vulture ate (eight) kangaroo...... 

Scutch hier een gemakkelijke voor jouw,

[size=14pt]The garden snake[/size]
3360.jpg

ennnn,, ja , ja heb je hem, ben benieuwd

Status
Not open for further replies.
Back