Plaatjesketting

Status
Not open for further replies.
[quote author=benneman link=topic=1229.msg47048#msg47048 date=1139412377]
[quote author=wezep link=topic=1229.msg47046#msg47046 date=1139412192]
mischien domme vraag maar wat heeft dat met bert of ernie temaken  :-o:p:p
[/quote]
Tja, ..., wat heeft Ernie vast?
[/quote]

1 bad eend....

hole.JPG

Owjeeee.... :)
Dat plaatje van het gat was dus echt niet mijn bedoeling... De foto die ik dus zag betrof een roze deux chevaux in een park. Dat sloeg dus op Ernie's badeendje...
Dergelijke foto's van half blote heren zou ik echt nooit plaatsen en ik vind het ook echt absoluut niet op deze site thuis horen ;)
Gelukkig is er nog grappig op gereageerd en ook heeft Mark me dus uitgelegd hoe het zit.

Sorry dus voor dit misverstand, maar het was echt niet mijn bedoeling ;)

Waarschijnlijk een truc om deeplinking te beletten. Als Wezep nou nog de quote 'opschoont' dan praten we nergens meer over ;-)

2-2622_Golf_Course.jpg
nog een golf plaatje

:eek:fftopic:

Hey Annemiek,

Tja, ik wist niet dat dit ook zou kunnen. Vervelend, maar weer wat geleerd :wink:.

@ Wezep
Zou je in jouw reactie toch ook het plaatje kunnen verwijderen. Er zijn ook kids op de site :).

Groetjes,
Mel

[quote author=Bawurra link=topic=1229.msg47064#msg47064 date=1139419438]
:eek:fftopic:

Hey Annemiek,

Tja, ik wist niet dat dit ook zou kunnen. Vervelend, maar weer wat geleerd :wink:.

@ Wezep
Zou je in jouw reactie toch ook het plaatje kunnen verwijderen. Er zijn ook kids op de site :).

Groetjes,
Mel
[/quote]

srry had ik verder niet aangedacht.. die quote was verder niet kwaad bedoelt....

Hey Wezep,

Geeft ook niks joh. Ik weet ook wel dat het niet zo bedoeld was.
Maar nu gaan we weer gewoon lekker verder en lachen we gewoon om de plaatjes die geplaatst worden :wink:.

Groetjes,
Mel

Status
Not open for further replies.
Back