Plaatjesketting

Status
Not open for further replies.
Nog eentje dan... :)
lost_1024x768_monaghan_01.jpg

Ga me nou niet vertellen dat het plaatje het weer niet doet he? Ik heb hem op een share gezet:

nog een surreal sport:

Subwaterskiing

cheney.jpg

En deze Sukkel heeft een zooi hagel in iemands gezicht geschoten, omdat hij die persoon aanzag voor een kwartel  :| Die arme man heeft er nog een hartaanval van gekregen ook. Ligt nu in het ziekenhuis. En het leuke is... Cheney had geen vergunning om op kwartels te mogen jagen! En dan betaalt hij gewoon even 7 dollar voor het ontbrekende zegel en alles is weer goed.....  :x

[size=15pt]Sukkels en dwazen in overvloed.
Deze personen weten niet eens op welk moment ze ja of nee moeten zeggen.
Vrolijk valentijn   Nee   eeeuuuhh  Ja[/size]

88.jpg

[size=12pt] Zwaar getrainde mariniers hebben Mr. Laden gevangen genomen[/size]

t62.jpg

Ps; [size=7pt]is dit plaatje TE laat me het even weten dan is deze er zo af[/size]

Goed... help me ff, want ik snap alweer je plaatje niet Jack...
En met een gewoon lettertype kun je je boodschap ook wel duidelijk maken hoor, daarvoor heb je niet van die grote letters nodig :) :p

[[quote author=Annemiek link=topic=1229.msg48220#msg48220 date=1140009479]
Goed... help me ff, want ik snap alweer je plaatje niet Jack...
En met een gewoon lettertype kun je je boodschap ook wel duidelijk maken hoor, daarvoor heb je niet van die grote letters nodig :) :p
[/quote]

Help me effe want is dit een zeurketting of een plaatjesketting.
Lieve Annemiek betreft mijn grote letters

[size=22pt]WAAR IS JOUW PLAATJE ?????[/size]

t10.jpg

BUSH.jpg

:eek:fftopic:
Ik vroeg naar de link tussen het plaatje wat ik geplaatst had en het plaatje wat jij plaatste. Er is hier al vaker gereageerd zonder meteen een plaatje te plaatsen. Ik weet niet of je mijn smilies gezien had achter mijn post... blijkbaar niet. Ik vind het een beetje irritant worden steeds die grote letters. Typen in hoofdletters wordt op het internet over het algemeen ook niet gewaardeerd, omdat dat overeenkomt met schreeuwen. Ik vind die grote letters van jou hetzelfde overkomen als typen met je caps aan...

Zo... en dan nu weer... On topic :D

Mensen die overal iets op aan te merken hebben en als een politieagente overal op reageren is ook erg irritant op internet , live and let live, en daarna eindigen met :-D :lol:
Precies.........

Back on topic  :up:

[size=14pt]achteruitkijkspiegel van Bin Laden[/size]
t59.jpg

2.jpg

live and let live he.... waarom maak je dan zo'n probleem van wat ik zei over de letters? En ik snap je link nog steeds niet. Landmiles heeft ook al eens gezegd dat je soms beter erbij kunt zetten wat je met een plaatje bedoelt. Voor de een kan het overduidelijk zijn en voor de ander niet  :-D :lol:

Status
Not open for further replies.
Back