Postadres ivm tijdelijk adres en aanstaande verhuizing

Ja dit herken ik van toen wij van NL naar Curacao verhuisden; hetzelfde geouwehoer en zelfs impliciete dreigingen dat ik aangehouden zou worden als ik op Schiphol zou aankomen. Mijn advocaat (tevens mijn echtgenote) heeft dat varkentje even gewassen / snel rechtgezet met de belastingdienst - die zulke uitingen helemaal niet mogen doen en bovendien niet wisten waar ze het over hadden .. :)
Stuitend. Bij opvraging post van aanmaning werden eensklaps de rekeningen weer vrijgegeven zonder nader bericht....(om onduidelijke redenen minus 51€) Het was helder dat alles verstuurd was naar oud adres ondanks eerdere adreswijziging. Ondertussen wordt er niet gereageerd op vragen. Waaardeloos voor een overheidsdienst.
 
Ja dit herken ik van toen wij van NL naar Curacao verhuisden; hetzelfde geouwehoer en zelfs impliciete dreigingen dat ik aangehouden zou worden als ik op Schiphol zou aankomen. Mijn advocaat (tevens mijn echtgenote) heeft dat varkentje even gewassen / snel rechtgezet met de belastingdienst - die zulke uitingen helemaal niet mogen doen en bovendien niet wisten waar ze het over hadden .. :)
Je kan altijd via Duitsland vliegen en dan met de auto de grens over :)
 
Dat doen wij zowiezo, vliegen via Duitsland lol.

@SteveSW waardeloos voor een overheidsdienst? Dat ben je nou toch wel gewend hier....;)
 
@SteveSW waardeloos voor een overheidsdienst? Dat ben je nou toch wel gewend hier....;)

Nou van de drie overheidsdiensten waar wij als ingeweken nederbelgen mee te maken hebben, heeft de Nederlandse voorlopig toch de hoofdprijs (leuker kunen we het niet maken wel makkelijker....No way)
 
Nou van de drie overheidsdiensten waar wij als ingeweken nederbelgen mee te maken hebben, heeft de Nederlandse voorlopig toch de hoofdprijs (leuker kunen we het niet maken wel makkelijker....No way)

Yep, Australia kan bijzonder zijn. Maar het is zeker niet zo dat in NL altijd alles vanzelf gaat bij bedrijven of overheid. Soms merk je het daar wat minder omdat je er mee opgegroeid bent. En hier valt het meer op omdat je nieuw bent, de wegen niet kent en dergelijke.

Alleen Australia Post... die spannen de kroon :D
 
Back
Top