Processing time 189

Yep, dat doen we hier als zaken weer eens wonderbaarlijke wendingen nemen: hard lachen, schouders ophalen en doorgaan....
 
Ons visum is binnen! We hebben dus zo'n 5.5 maanden gewacht.
Vorige vrijdag waren er al super veel visa binnen volgens de immi tracker, en vandaag waren wij er bij! Vandaag zijn er volgens de tracker meer dan 50 visa toegekend, wat echt gigantisch is! Het lijkt er op alsof ze op 1/9 toch iets geautomatiseerd hebben, waardoor nu alle visa beginnen doorstromen. Bij die van vandaag zat het overgrote deel van de aanvragen van maart (waaronder wij dus).
Dus, er is nog hoop, en ik denk dat die processing times nog snel zullen wijzigen! :)
 
Ons visum is binnen! We hebben dus zo'n 5.5 maanden gewacht.
Vorige vrijdag waren er al super veel visa binnen volgens de immi tracker, en vandaag waren wij er bij! Vandaag zijn er volgens de tracker meer dan 50 visa toegekend, wat echt gigantisch is! Het lijkt er op alsof ze op 1/9 toch iets geautomatiseerd hebben, waardoor nu alle visa beginnen doorstromen. Bij die van vandaag zat het overgrote deel van de aanvragen van maart (waaronder wij dus).
Dus, er is nog hoop, en ik denk dat die processing times nog snel zullen wijzigen! :)

Super ... Proficiat!!! :up::up::D:D

Wij vroegen ons visum ook aan in maart dus hopelijk krijgen we binnenkort het verlossende mailtje :)
 
Yes!! We zijn er ook bij :D:D:D
Vandaag ons visum gekregen.

Congrats!!!
Ik zie dat de processing times vandaag ook weer verlaagd zijn naar 7 maanden, dus het was echt te wijten aan die tijdelijke stop.. En volgens mij zal het volgende maand nog een pak lager zijn want ik zie dat veel mensen die in juni/juli hun visum hebben aangevraagd het ook al binnen hebben... ;)
 


OFX
Back
Top