Rebekka en Martijn - Brisbane - Qld (Terug naar NL - waarschijnlijk in oktober)

Proficiat met jullie huwelijk!
Uitermate strakke actie om keihard down under te gaan trouwen.

:up:

Haai Rebekka en Martijn,

Hoe zit dat nou?: soms zie ik jullie beiden online .... zitten jullie dan samen met elk een laptopje op schoot? Dat heeft toch niet met het trouwen te maken he!  :-D :-D :-D

cheers

Joep

[quote author=Joep link=topic=607.msg68884#msg68884 date=1156420957]
Haai Rebekka en Martijn,

Hoe zit dat nou?: soms zie ik jullie beiden online .... zitten jullie dan samen met elk een laptopje op schoot? Dat heeft toch niet met het trouwen te maken he!  :-D :-D :-D
[/quote]

Nee hoor, we hebben hier gewoon twee computers: een gewone en een laptop. Dus kunnen we tegelijk online zijn  :up:

[quote author=tinusv link=topic=607.msg68885#msg68885 date=1156421330]
Nee hoor, we hebben hier gewoon twee computers: een gewone en een laptop. Dus kunnen we tegelijk online zijn  :up:
[/quote]

Klopt dat Rebekka???

:evil:

Ja hoor, twee pjoeters! Lekker makkelijk. Hoewel mijn laptopje wel aan vervanging toe begint te raken. Dus mocht je nog een verlaat trouwcadeautje willen geven  :evil:.

ah! okee .. hoop alleen dat jullie elkaar ook nog wel ff tussendoor zien  :evil:

verlaat kadootje...uhmmm....okay dan... maar wel een aussie type:

computer-armenian-759471.jpg

Alsnog gefeliciteerd (beetje laat ivm vakantie).  Veel plezier samen in de toekomst!

Groetjes,
Susan

Tijd voor een nieuwe update (terwijl ik dit typ zie ik een waarschuwing staan dat er langer dan 120 dagen niet gereageerd is ;)). Zoals wel duidelijk is gaan Martijn en ik na 3,5 jaar fantastisch avontuur terug naar Nederland. Maar zo komen we weer op nieuwe vragen:

- Wie is er al een keer terug verhuisd?
- Welke verhuizer is aan te raden?
- Wat moeten we vooral niet vergeten om te doen (ik heb al een behoorlijke lijst van dingen liggen :s)?
- Tips?

We weten nog niet precies waar in NL we gaan wonen, maar wel dat we terug gaan. Het is lekker vaag allemaal nog ;) maar we hebben er ook wel weer zin in. En onze familie en vrienden in Nederland natuurlijk ook!

Wie helpt?

Mag je best vragen hoor :). We hebben het altijd een beetje in het midden gelaten wat we zouden gaan doen. We wilden eerst maar eens kijken hoe Australië zou bevallen. We vinden het hier heel leuk, maar ik wil hier niet de rest van mijn leven blijven wonen. Ik woon liever in Nederland (waar ik full-time in het onderwijs kan werken, en Martijn ook een goede baan kan vinden) en ga op vakantie naar Australië, dan andersom :).

Leuk huis trouwens, maar niet helemaal waar we willen gaan wonen  :-(. Succes met de verkoop!

Mijn enorme nieuwsgierigheid is weer bevredigd! :up:

Wel heel goed dat je de stap ooit genomen hebt. Ben wel blij te horen dat de terugtocht naar Nederland een bewust keuze is/was en niet omdat er iemand wegdreef van heimwee ofzo.

Jammer dat je keuze niet Rotterdam is, gelukkig zitten er hier nog genoeg mensen op het forum die hun huis nog kwijt moeten  :grin:

Succes met verhuizen en de huizenjacht. Volgens een recent onderzoek zijn de toppers onder het zoeken naar een huis in Nederland momenteel Funda (1) en Jaap (2).

Groetjes,
Sas

Sascha,
Je moet het wereld bolletje anders maar eens aanklikken van Rebekka. Dan word je nieuwsgierigheid helemaal bevredigd, want er is bijna een dagelijke update van hun leven hier. Erg leuk om te lezen.

Groetjes Jolanda

Funda en ik zijn hele goede vriendjes! Maar we kunnen waarschijnlijk niet gelijk een huis kopen vanwege tijdelijke contracten enzo. Waar we eventueel gaan wonen kan ik niet zeggen nog ivm de sollicitaties. Je weet immers nooit wie waar meeleest :D. Veel leesplezier op ons blog! En als je wilt mag je ook reageren, gebeurd veel te weinig  :up:!

Back