Rebekka en Martijn - Brisbane - Qld (Terug naar NL - waarschijnlijk in oktober)

Heel erg gefeliciteerd!

Ik hoop dat het een mooie dag was en dat jullie nu prins en prinses heerlijk van de luxe suite (en elkaar...) genieten!

Henriette

ps. heb gelezen over dat geo cachen op jullie website en dat lijkt me echt gaaf! Misschien krijg ik nog eens de kans om daar van jullie wat meer over te horen (of een keer te doen) als ik in Brisbane ben..........zie jullie vast een keer op een borrel!

[quote author=henriette link=topic=607.msg67400#msg67400 date=1155034871]
Ik hoop dat het een mooie dag was en dat jullie nu prins en prinses heerlijk van de luxe suite (en elkaar...) genieten!
[/quote]

Ze zijn natuurlijk wel eerst samen romantisch hun Census formulier aan het invullen  :-D  :-D  :-D  :-D  :roll:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! :flowers: :happy: :dancing:

Wow.....jullie zagen er geweldig EN stralend uit. Ik geloof niet dat er een relaxter bruidspaar op deze aardbol rond loopt. Zo te zien genoten jullie van ieder moment :up:. Het was in ieder geval een geweldige dag!

Groetjes
Syl

p.s. hihi....thanks for reminding me KC :-D, nu nog even kijken waar dat formulier ligt. Ennehh... Bec & Tijn jullie mogen het vast morgen nog wel invullen.  :-D :-D

Ok, hier stiekem alvast een foto om te bewijzen dat ze echt getrouwd zijn. Ik neem aan dat Martijn binnenkort alle foto's wel op hun website zet.
bec&tijn.jpg

En nu nog effe als de donder dat census formulier invullen...

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!

Proost op een lang en gelukkig leven.

Groetjes,
Lela

Rebekka en Martijn,

:flowers: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk  :flowers:

Erwin en Mariette

Van harte gefeliciteerd, jullie zien er fantastisch uit, veel geluk voor de toekomst misschien zien we ons nog eens als we in februari naar brisbane komen.

Gefeliciteerd! en heel veel geluk samen  :up:

en dat jullie 11 gezonde kinderen mogen krijgen!  :evil:

Gewoon nieuwsgierig... 11 kinderen???  :roll: Waarom elf? Is het dan niet duidelijk dat acht ons geluksgetal is  :p  :-D

Jullie zagen/zien :) er allebei geweldig uit!
Heel leuk om de foto's te bekijken!

Groetjes Lin

GEFELICITEERD!!!

Wat een leuke foto´s.

Proost op een lang en gelukkig leven!

Groetjes,
Lela

(ook net getrouwd :))

[quote author=jufrebekka link=topic=607.msg68227#msg68227 date=1155795874]
Gewoon nieuwsgierig... 11 kinderen???  :roll: Waarom elf? Is het dan niet duidelijk dat acht ons geluksgetal is  :p  :-D
[/quote]

oh lijkt me een leuk aantal voor een Oranje voetbal 11-tal  :roll:

Back