Hoi Veer,
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik ben nu eerst met mijn oude werkgevers contact op aan het nemen en omdat ik nog niet zo lang voor deze werkgever werk wacht ik eerst even af wat de rest doet. Aan de ene kant is het dus een beetje mazzel dat ik afgelopen 5 jaar voor 5 bazen heb gewerkt, dat is makkelijker voor de skills assessment dan 1 baas die geen bewijs wil tekenen, aan de andere kant 5x zoveel werk en (nu nog) 3x zoveel kans dat ze het niet doen.....! :cry:
Ook wil ik de 10 punten opstrijken voor 3 van de 4 jaar specifieke werkervaring, dus heb ze écht nodig.
Aan de andere kant heb ik hier op het forum wel positieve uitspraken gelezen hierover!
Werk je al lang bij deze werkgever, en heb je al eens een beetje bij je collega's gepolst? Misschien is je chef niet je werkgever en is hij gemachtigd om een referentie te tekenen?
En wat ik mezelf maar voorhoud: als ik het ga vragen en ik word eruit gewerkt, dan zal ik ook alles op alles zetten dat ze mij die referentie mee geven! :twisted:
Werk vinden doe ik uiteindelijk toch wel weer!(hoop ik :? )