refertebrieven

Momenteel ben ik bezig met ex-werkgevers te contacteren voor m'n referenties te laten tekenen. Amai, ik had niet gedacht dat het zo moeilijk zou worden. Ze staan precies heel weigerachtig hierover. Zijn er nog mensen die dit voorhadden?
 
Momenteel ben ik bezig met ex-werkgevers te contacteren voor m'n referenties te laten tekenen. Amai, ik had niet gedacht dat het zo moeilijk zou worden. Ze staan precies heel weigerachtig hierover. Zijn er nog mensen die dit voorhadden?

Beste WIMDB,
Wat in hemelsnaam hebt ge dan daar allemaal uitgespookt?? :shock:
Nee serieus, in welke sector hebt ge dan gewerkt dat ze zo weigerachtig zijn? Ik zou zeggen: BLIJF HEN STALKEN! Wees zoals die gasten van ''Neveneffecten'': onbevreesd en recht door zee :up: Zet em op!
Groetjes k
 
Ik heb daar geen problemen mee ondervonden!
Misschien een idee om persoonlijk langs te gaan met een Word document vertaald in Engels en wat ze alleen maar hoeven uit te printen op briefpapier van betreffende werkgever!

Succes!
 
Beste WIMDB,
Wat in hemelsnaam hebt ge dan daar allemaal uitgespookt?? :shock:
Nee serieus, in welke sector hebt ge dan gewerkt dat ze zo weigerachtig zijn? Ik zou zeggen: BLIJF HEN STALKEN! Wees zoals die gasten van ''Neveneffecten'': onbevreesd en recht door zee :up: Zet em op!
Groetjes k


Ik werkte in de grafische sector, en ik denk dat de bedrijven niet graag zeggen met welke machinepark ze werken, omdat dit moet zogezegd "geheim" blijven.
Bij m'n huidge werkgever willen ze zelfs m'n referentie niet aftekenen, de directie zegt dat ik de hele fabriek beschrijf, en met die foto die erbij staat.... bla bla bla

De klanten komen wel wekelijks met hele autobussen op bedrijfsbezoek en filmen en fotograferen alles wat maar kan, en dit kan dan wel?
 
Back
Top