Regels Visum

Haha boeiend.. die Regels van het Visum ben ik nu toch al uit
wink.gif

Je kunt ook nog een creditcard aanvragen als je die nog niet hebt.. Zijn ze in australie volgens mij ook altijd wel blij mee.
Die heb ik al :p

Verder ben ik het met Gwen eens en moet je de hele 'mikmak' vanaf begin af aan weer opnieuw regelen als je switcht van bedrijf. ECHTER, toen ik heb geprobeerd stage (afstudeerstage) te regelen in Sydney (is niet gelukt ivm school die begon te zeuren) adviseerde de stagebemiddelaar (Stagehuis.nl) om een WHV visa te nemen. Dit omdat deze langer geldig is dan je stage, je toch meestal niet langer dan 6maanden stage loopt bij het zelfde bedrijf (en dus niet langer dan 6 maanden bij de zelfde werkgever zit) en het scheelt in regels,tijd en geld. Hoe het precies zat durf ik niet meer te zeggen, aangezien het toch weer meer dan 1,5 - 2 jaar geleden is dat ik er mee bezig ben geweest.

Hmm... oké. Thanks! Ik ga toch ook voor deze visa mocht het zover zijn (eerst mijn P halen, tis nog zo'n **** eind). Vind het zonde van de WHV en zie het ook als een avontuurtje om zo'n visum te bemachtigen gezien wat Gwen allemaal moest doorstaan. :p

1 tip als je een occupational trainee visa aan gaat vragen: Begin op tijd!!! Dat wil zeggen, zo'n 6 maanden vantevoren. Dan weet je zeker dat je het visum op tijd hebt. Anders kan het nog wel eens krap gaan worden.

Back