reis naar perth

scuba

XPdite Sponsor
Hallo,

We zijn nu aan ons aan het gereed maken om de grote oversteek te gaan maken. Ben druk bezig met vergelijkingen van luchtvaartmaatschappijen.

Heb tot zover een aantal gevonden, maar vliegen vanaf Dusseldorf met Emirates schijnt "good value for money" te zijn. (we blijven voorlopig toch nog Nederlanders)

Heb een prijs gekregen van Euro 890,- met vertrek in Juni.

Iemand ervaring hiermee?

Groeten

Bert

Wij zijn voor ongeveer hetzelfde bedrag gevlogen met Emirates vanaf Duesseldorf.
Kan ik ten zeerste aanbevelen, prima maatschappij en goede aansluiting(1 overstap in Dubai met overstap van 3 uur geloof ik)

Groetjes wilbert

Wij vliegen met Malaysia Airlines vanuit Amsterdam met overstap op Kuala Lumpur op 28 juni voor 787.70 p.p.! Via de D-reizen geboekt. Online boeken is overigens goedkoper dan bij een bureau  :wink:

Veel succes met zoeken! wanneer wil je gaan?

Groetjes Marie

Dank!

Hopen tussen juli en september Down Under te gaan, moeten nog een aantal zaken in NL regelen.

Bert

Hoi Bert

Wij vlogen ook met Malaysia Airlines was toen het goedkoopste, gaan jullie op een retour of enkele ?
Succes met laatste regel dingen

Erna

Hoi,

Wij vliegen met Singapore airlines (prima service, perfect voor de kids en ook de extra punten van Krisflyer zijn handig..) begin juli voor 797 euro (incl toeslagen).
Wist overigens niet dat je een retour zo makkelijk kan wijzigen. Had ook nog een optie geweest.
Vliegen jullie al in juni, Scuba?

Hopelijk zien we elkaar voor die tijd en anders in Perth!

grt, @@D

hallo @@D

Juni zou een mogelijkheid zijn, we kijken wel hoe het loopt.

Zitten in hetzelfde schuitje als jullie begrijp ik...huis verkopen....Kunnen daarom tickets misschien al wat eerder laten starten,
hebben enthousiate kijkers gehad, even afwachten.

Succes aan jullie kant, en ....Singapore Airlines, prima maatschappij wat ik hoor.

Groeten

Bert

Nee Marieke helaas niet.
Wel mag je gratis een fiets, surfboard of golfspullen mee nemen als je dat hebt. Dit mag niet meer dan 15 kg wegen is het meer dan gaat het van je andere baggage af

Erna

das nie schjlech... zit er zelfs aan te denken om toch misschien een fiets mee te nemen... Hier in Ierland waark woon ist ook heuvelachtig maar vind het toch prettig om enigzins rechtop te zitten dan zo voorover gebogen. Tenks voor tip!

Hallo, :lol:

Wij kwamen vorig jaar (10 mei) hier en vlogen met singapore airlines van af londen, wij mochten wel extra bagage meenemen.

Jolanda

Vliegen is toch wel het rotste vind ik, zo saai en vol verwachting van wat er komen staat, maar het heeft zo wel zijn afdwingen.

Eerste keer dat ik vloog was met BA, goh, ik was wel een een paar ribben lichter. (1350 euro total) Het kon toen al wel goedkoper, maar jah dit was nog terug in 2004, ik was 18 en kon eindelijk naar mijn australische vriendin.

De ervaring met BA mwjah, ik vondt het voedsel tegenvallen, had een vergiftiging, lol! Nooit meer BA hoor, en Heathrow, wat een mierenmassa en dan onmogelijk de weg vinden. Ik ging van Amsterdam naar Heathrow naar Singapore naar Perth, hell, 2x overstappen bah maar kwam in een hogere klasse te zitten omdat er overboekt was, woohoo!. Maar Qantas was overduidelijk beter hoor, vooral de australische laid back mentaliteit. Mocht gewoon 34 KG baggage meenemen, wooowww, ik stond zo van, eeehh, thank you madam :D.

De tweede keer naar Perth ging ik via Air France, dat was nog eens een fout. De vlucht naar Charles de Gualle ging nog wel maar daar op dat vliegveld, jeetjemina, wat een rotzooi met die bussen van terminal naar terminal, moet je heel de tijd gechecked worden en daarna konden ze me ETA niet vinden op hun computer..... Gelukkig had ik een papieren versie bij me, altijd handig, mochten ze erom vragen. Toen van singapore naar Perth weer met Qantas dat was natuurlijk weer kwaliteit! En terug, jah, ik zat van singapore naar PArijs naast zo'n lastig kind dat ik die het liefst het vliegtuig had uitgezet, grrrr. En dan toen ik terug naar A'dam wou, moest ik mezelf als een penguin de bus in proppen om door een stewart aan me arm meegesleurd te worden als 'VIP' naar het vliegtuig, ik ga NOOIT meer met Air France, bagger service en airport!

Dit keer ga ik via Kuala Lumpur met Malaysia Airlines, ik kijk er naar uit, weer een vliegveld die ik kan opschrijven, waar ik ben geweest! Ook hebben ze ruime stoelen, hopelijk ook engelse entertainment, maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn, heb dit keer een maatje die meekomt als ik daar blijft. Gelukkig, als je alleen die 12/13 uur moet doorkomen, dan zit je op een gegeven moment te vervelen, of heelveel sudoku boekjes meenemen!

Maar jah, Singapore Airlines en Malaysia Airlines zijn goede airliners! Je hebt ook nog de mogelijkheid om via Hong Kong te gaan, maar dat moet je vooral niet doen, 32 uur heen trip.... Dat zegt al genoeg niet waar?

Bungi :)

Back