Vliegen is toch wel het rotste vind ik, zo saai en vol verwachting van wat er komen staat, maar het heeft zo wel zijn afdwingen.
Eerste keer dat ik vloog was met BA, goh, ik was wel een een paar ribben lichter. (1350 euro total) Het kon toen al wel goedkoper, maar jah dit was nog terug in 2004, ik was 18 en kon eindelijk naar mijn australische vriendin.
De ervaring met BA mwjah, ik vondt het voedsel tegenvallen, had een vergiftiging, lol! Nooit meer BA hoor, en Heathrow, wat een mierenmassa en dan onmogelijk de weg vinden. Ik ging van Amsterdam naar Heathrow naar Singapore naar Perth, hell, 2x overstappen bah maar kwam in een hogere klasse te zitten omdat er overboekt was, woohoo!. Maar Qantas was overduidelijk beter hoor, vooral de australische laid back mentaliteit. Mocht gewoon 34 KG baggage meenemen, wooowww, ik stond zo van, eeehh, thank you madam

.
De tweede keer naar Perth ging ik via Air France, dat was nog eens een fout. De vlucht naar Charles de Gualle ging nog wel maar daar op dat vliegveld, jeetjemina, wat een rotzooi met die bussen van terminal naar terminal, moet je heel de tijd gechecked worden en daarna konden ze me ETA niet vinden op hun computer..... Gelukkig had ik een papieren versie bij me, altijd handig, mochten ze erom vragen. Toen van singapore naar Perth weer met Qantas dat was natuurlijk weer kwaliteit! En terug, jah, ik zat van singapore naar PArijs naast zo'n lastig kind dat ik die het liefst het vliegtuig had uitgezet, grrrr. En dan toen ik terug naar A'dam wou, moest ik mezelf als een penguin de bus in proppen om door een stewart aan me arm meegesleurd te worden als 'VIP' naar het vliegtuig, ik ga NOOIT meer met Air France, bagger service en airport!
Dit keer ga ik via Kuala Lumpur met Malaysia Airlines, ik kijk er naar uit, weer een vliegveld die ik kan opschrijven, waar ik ben geweest! Ook hebben ze ruime stoelen, hopelijk ook engelse entertainment, maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn, heb dit keer een maatje die meekomt als ik daar blijft. Gelukkig, als je alleen die 12/13 uur moet doorkomen, dan zit je op een gegeven moment te vervelen, of heelveel sudoku boekjes meenemen!
Maar jah, Singapore Airlines en Malaysia Airlines zijn goede airliners! Je hebt ook nog de mogelijkheid om via Hong Kong te gaan, maar dat moet je vooral niet doen, 32 uur heen trip.... Dat zegt al genoeg niet waar?
Bungi