Resident Return Visa aanvragen wanneer beginnen ?

Lilikoi

New Member
Ik heb al gekeken op t forum maar de vraag die ik heb niet gevonden.
Onze PR visum is afgelopen op 1 juni 2015.
Wij willen 15 juni 2015 naar NL.
Er vanuit gaande dat wij het visum ook krijgen; moeten wij dan de Resident Return visum al binnen hebben voor wij vertrekken ( dus voor 1 juni aangevraagd) of het aanvragen als wij vertrekken, rond 15 juni dus pas ?

Tevens, wij weten nog niet exact wanneer wij terug willen komen. Moet dat eigenlijk aangegeven worden bij de application ?

Heel erg bedankt !!
 
Heb dit toevallig vorige week voor man en kinderen moeten doen (heb zelf een Australisch paspoort) . Wanneer je dit online doet http://www.immi.gov.au/Services/Pages/resident-return-visa-online-application.aspx heb je binnen 24 uur je RRV in je e-mail zitten
Onze PR's liepen ook af op 1 juni en wij vertrekken 15 juni naar Bali.

Bedankt voor de link, echt erg handig !! Jij hebt dus ook niet gewacht tot 1 juni ? Welk begin datum staat er dan nu op je RRV ? De issue date ? En dan dus weer voor 5 jaar ? En gewoon met Bpay of credit card kunnen betalen ?
 
Hi,

Heb het laatst ook online aangevraagd en kreeg het meteen toegekend. Ik heb hem iets vroeger aangevraagd dan de datum waarop mijn visum verliep omdat ik niet wist hoe lang het zou duren om het toegekend te rkijgen. Online kost het ook niets extra's, wel als je het op papier doet. Je betaalt met credit card. En het visum is wederom geldig voor 5 jaar inderdaad.

Succes ermee!
 
Mijn visum was al verlopen en ik vroeg de RRV twee dagen voor vertrek aan omdat het een last minute was. Alles vlekkeloos verlopen. In mijn bevestigings email staat geen issue date, dus ik neem aan dat het de datum van de email is. Geen idee wat ze doesn als je het voor het verlopen aanvraagt, kun je ze wellicht zelf vragen, al maakt een paar dagen nu ook niet echt meer uit ;)
 
Back
Top