[quote author=TheBroute link=topic=3405.msg40244#msg40244 date=1134391814]
De Australische overheid onderschat het probleem net zoals wij dat in Europa doen/deden?
[/quote]
Hoogstwaarschijnlijk wel. Kijk naar de rellen in Frankrijk en vervolgens in Duitsland.
Het tolerantie niveau ligt aan de groepen mensen die "anders denken / geloven/ andere instelling / huidskleur hebben en noem maar op.
Doet me toch denken aanhet feit dat de mens eigenlijk niet minder is dan een rechtoplopend denkend dier, die steed "betere, doeltreffendere" manieren bedenkt om zijn mede wereld bewoner uit te roeien. En als dat dan ook nog iemand is die "anders" is, dan......
En waar gaat het dan uiteindelijk om? Macht en bezit.
Ah, GVD, ik zit me weer helemaal op te vreten!! :x Zijn wij dan eigenlijk beter dan de groep chimpanzees die de andere groep chimps uit roeit, of de ene groep leeuwen die de andere groep verjaagd uit hun leef en jacht gebied?? Een leeuw zal ook een cheetah af maken (en niet om op te eten), en horen ze allebeide tot de katachtigen (dus familie, zoals de blanken/zwarten, christenen/moslims etc.).
Maar zolang als er iemand is die meer heeft dan een andere, zal er altijd wel een zekere mate van jaloezie zijn.
Rene