Rijbewijs

Lin, waar heb je dat mooie boekje gehaald voor je theorie examen? Binnen 2 maanden zijn wij ook aan de beurt, dus wat voorbereiding kan vast geen kwaad. Kun je dat bij elke boekhandel kopen of bv alleen bij QLD Transport?

Corine.
 
Hier kan je alles lezen, zoals ik zie kan je het boekje ook online bestellen van circa AUD 10

http://www.transport.qld.gov.au/qt/LTASinfo.nsf/index/learningtodrive_yourkeys
 
Sorry, ik heb niet de hele draad gelezen, maar ik heb gewoon via het consulaat in Brisbane een nieuw N'lands rijbewijs geregeld. Staat m'n Australische adres op. Geen probleem.

Of lig ik nou weer d'r langs te lullen?
 
Zie je? Ik lulde d'r langs. Ik dacht dat het over rijbewijsverlénging ging. Referring naar de top of this page.

Ik heb zeer zeker wel m'n theorie gedaan. En in theorie was dat de 2e keer goed. In de praktijk liggen de dingen anders.... haha.
 
Corine, bij de Department of Transportation kan je die halen.

Ireen, was dat voor 2002? Sindsdien kan je geen NL rijbewijs meer verlengen.

Groetjes Lin

(Die heel blij is met haar Ozzie rijbewijs :wink:)
 
Hoi Lin, ja verhip, inderdaad; October 2001. Gosh, time flies! Maar dat wist ik dus niet, dat je 'm niet meer kan verlengen. Nou ja, was ik toch niet van plan. Want waarvoor? Die ene trip one in a while? Nah.

Oh ja, dat theorieboekje, dat kan je ook bij elke news agent kopen trouwens. Voor de geïnteresseerden.

Ireen.
 
Als je met het theorie boekje bedoeld het 'Drive Safe(ly?)' boekje, dan kun je die ook gratis afhalen bij een politie station. Hebben we vorige jaar tijdens onze 'verkennings vakantie' gedaan.
Perthpete
 
Back
Top