rob en jeanine
XPdite Sponsor
Over een week of 5 gaan wij eindelijk de eerste stappen zetten op het visa-pad, we gaan beginnen met een "vakantie" van 3 weken naar Brisbane en the Sunshine Coast (Perigian Beach), vakantie tussen haakjes want ik heb afspraken met een accountant in Brisbane mbt het oprichten van een bedrijfje en het schrijven van een business-plan, the department of state development and innovation over een sponsorship en een renovatiebedrijf in Brisbane en Perth over een eventuele franchise / inkoop . Waarschijnlijk wordt het dus een paar weken de blaren op mijn tong lullen ipv lekker op het strand liggen . Allemaal erg spannend, en op dit moment al erg veel werk om een knappe presentatie in elkaar te draaien.
Hopelijk gaat het allemaal van een leien dakje en komen we vrolijk terug :-D .
Stap 2 wordt het regelen van de financien, daar ik voor mijn visum moet kunnen aantonen (op papier) over voldoende middellen te kunnen beschikken, maar als ik dat op de rit heb, kan het snel gaan.
to be continued....... :drink:
Hopelijk gaat het allemaal van een leien dakje en komen we vrolijk terug :-D .
Stap 2 wordt het regelen van de financien, daar ik voor mijn visum moet kunnen aantonen (op papier) over voldoende middellen te kunnen beschikken, maar als ik dat op de rit heb, kan het snel gaan.
to be continued....... :drink: