Rob en Jeanine + kids--> Sunshine Coast--> we got it

Thx voor al jullie reacties  :up: !

Ook iedereen van de familie is helemaal happy voor ons. Zelfs de oma's van de kids reageerden blij, altans deden heel erg hun best het ook echt te menen (diep in hun ogen zie je toch dat ze ons diep in hun hart liever zien blijven). Ze gunnen het ons echt van harte, maar zien wel heel erg op tegen het vertrek van de kleinkindjes! Is natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar tot nu toe dus niets dan positief!

Nu op naar de volgende stap!

Keep you posted!

WOW!! JOEPIEDEP...... ook een beetje laat, maar niet minder gemeend:

PROFICIAT!! Geweldig, man!  :up:  :up:  :up:

Whaaah, wat zouden John en ik blij zijn als we hetzelfde bericht binnenkort in de bus krijgen...  :)

Ben heel blij voor jullie!!!!

:-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D   :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D   
zo, nu snel aan de visum-aanvraag of toch nog even wachten ????
wij willen eigenlijk pas begin 2007 naar Oz, is het dan wel verstandig om nu al de aanvraag te versturen of moeten we nog even wachten (ivm valideren visa, scheelt toch een hoop geld als je niet tussendoor heen  :plane: en weer  :plane: moet), daarentegen staat mijn beroep nu wel op de MODL, en die punten kunnen we niet missen.
Goede raad ?????............................
:thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking:

Waarom pas begin 2007? Dan zou ik in jullie geval nog even wachten. Of je moet inderdaad in de tussentijd heen en weer willen vliegen.  Goede raad kan ik dus niet geven. Ik weet wel wat ik zou doen  :wink:

Groetjes Lin

Nou gezien het feit dat een visum aanvraag 12 maanden KAN duuren, zou ik het gewoon aanvragen de klok begint pas te tellen vanaf het moment dat je VOG of medicals aangevraagt( goedgekeurt of gedaan zijn ) zijn. Dan gaat dat jaar pas in. Dus doe je nu je aanvraag en krijg je over 4 maanden je verzoek om je medicals te doen dan gaat pas over 4 maanden dat jaar in!

nou Lin, we gaan pas in 2007 omdat we nog veel moeten regelen, afspraken maken over overname van de aandelen van mijn BV en voor opvolging zorgen, opheffen andere bedrijfje, huis verkopen en zo. op zich zou ik wel eerder willen, maar er zijn al afspraken gemaakt en zo kunnen we alles op ons gemak regelen. we zijn er trouwens wel uit hoor, we gaan meteen aanvragen, mochten we heen en weer moeten is dat natuurlijk ook geen straf, en misschien moeten we de medicals een beetje rekken, het gaat om de datum van aanvraag die telt toch???
:up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:

[quote author=rob & jeanine link=topic=1364.msg26232#msg26232 date=1125550914]
misschien moeten we de medicals een beetje rekken, het gaat om de datum van aanvraag die telt toch???
[/quote]

Ja helemaal! En die krijg je zowiezo pas een maand of 3 na het indienen van je visumaanvraag. En dat kun je best een beetje rekken!

Met zoveel te regelen begrijp ik het inderdaad helemaal dat je niet eerder weg kunt, goeie beslissing om nu al aan te vragen. Houd er wel rekening mee dat je hele gezin op en neer naar Australie moet om het visum te valideren. Dat is natuurlijk wel een prijzige aangelegenheid.
Dan komen jullie maar lekker bij ons een bakkie halen! :up:

Groetjes Lin

gelukkig moeten we met het hele gezin op en neer, ik heb namelijk al twee keer geprobeerd om mijn kind(eren) thuis te laten voor een vakantie, toch op het laatste moment nog een ticket bijgekocht..........  :up:

vandaag nog even naar de notaris geweest (met twee heerlijke Bijenkorf taarten  :cake2:  :cake2: , de beste man rekent me geen kosten) voor de laatste gecertificeerde kopieën, alles nog 2x checken.......
morgen de visum aanvraag de deur uit !!!!!!!!  :happysun:  :happysun:  :happysun:  :happysun:
en dan het grote wachten....  :think:  :whistle:  :think:  :whistle:
:balloons2:  :balloons:  :balloons2:  :balloons:  :balloons2:

Spannende tijd he? Heel veel succes in ieder geval!! :sunny: en sterkte met "the big wait"

Groetjes
Syl

acknowledgement recieved 23th september, en dat mailen ze op 6 oktober, als alles zo vlot gaat.............. :readinginbed:

ben een tijdje niet zo veel op het forum geweest (druk, druk, druk), maar gelukkig werken de ambtenaren van de immi gewoon door!!
kreeg gisterochtend (zondagNacht 1.30 am ontvangen) het verzoek om de medicals en VOG aan te leveren, er komt eindelijk schot in :up: :up: :up:

Hè lekker, de volgende stap, kan je (voor je gevoel) eindelijk weer actie ondernemen toch!

Groetjes Miranda  :)

medicals en x-ray geboekt op donderdag a.s.
tegenwoordig kan het gelukkig ook in Amsterdam....
we kunnen eindelijk weer vaart maken  :)

Goed om weer eens wat van jullie te vernemen :up:

De spinnen angst inmiddels ook onder controle voor zover mogelijk? :)

Groetjes
Syl

hoi,
het spinnen verhaal probeer ik gewoon zoveel mogelijk te vermijden, waar je het niet over hebt is er toch niet ???? :devil:
nee, Jeanine is redelijk gerustgesteld, wil nu eventueel zelfs meer het binnenland in gaan wonen (richting Maleny e.o.), gaat goed dus. :up:

Back